  • Data: 2010-01-04 20:39:36
    Temat: Re: 100 mld ....
    Od: "Anatol" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hht8ol$5gt$1@news.interia.pl...

    > Legendy życie po życiu
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1078
    >
    > "[...] Weźmy na przykład rząd premiera Tuska, który w dwa lata powiększył
    > dług publiczny o około 150 miliardów złotych. [...]".
    >
    > Pochylmy się panowie nad sprawozdaniami budżetowymi dotyczącym długu
    > publicznego i zanalizujmy skąd się wzięło 150 mld w ciągu dwóch lat.
    > Ja rozpoczynam - 2*30mld rocznie deficytu.
    >
    > Kto następny ?.

    Część ustawowego deficytu rządu PiS za listopad-grudzień 2007 - 12 mld PLN

    deficyt 2008 - 24 mld PLN
    deficyt 2009 - 27 mld PLN

    deficyty samorządów 2008 - 1,6 mld PLN
    deficyty samorządów 2009 - ok. 10 mld PLN

    pożyczka bankowa ZUS 2009 - ok. 6 mld PLN

    sfinansowanie transferów ZUS do OFE 2008 z obligacji SP - 19 mld PLN
    sfinansowanie transferów ZUS do OFE 2009 z obligacji SP - 22 mld PLN

    dług Krajowego Funduszu Drogowego - ok. 14 mld PLN

    ujemne różnice kursowe w wycenie długu w walutach wymienialnych - ok. 15 mld
    PLN

    Anatol