  • 1. Data: 2006-10-23 18:12:20
    Temat: Re: [1/2 OT] Koniec Geanta
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    Sierp napisał(a):
    > z ciekawosci spojrzalem sobie na rachunek na stan punktowy konta,
    > i sie troche zdziwilem.. 1840 punktow, z czego za ostatnie zakupy
    > 170 punktow. Zazwyczaj robie zakupy na podobna kwote raz w tygodniu,
    > co oznacza, ze ta ilosc punktow uzbieralbym w okolo 3 miesiace.
    > A jestem pewien, ze karte posiadam duzo dluzej, dokladnie nie pamietam,
    > ale pol roku najmarniej, a chyba dluzej. Czy te punkty expiruja?
    > Czy mozna sprawdzic gdzies poprawnosc naliczania?
    > Zapytalbym w sklepie, ale specjalnie po to jezdzic nie bede, a
> [...]

    Z tego co zauważyłem, to oni mają taki śmieszny system, że na
    paragonie wyświetlają punkty naliczone tylko w tym konkretnym
    sklepie. Tzn jak płacisz w Geancie Gdynia to nie widać na paragonie
    punktów "zdobytych" w Geancie Gdańsk... - oczywiście jak pójdziesz
    do POK to się Pani jakoś połączy z kompem centralnym i widać sumę
    punktów... Tyle z moich własnych obserwacji, ale jak jest
    naprawde...?
    Zresztą wkrótce to bez znaczenia - hje hje

    RJCz

  • 2. Data: 2006-10-23 19:08:46
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Rafał J. Czekała napisał(a):
    > Z tego co zauważyłem, to oni mają taki śmieszny system, że na
    > paragonie wyświetlają punkty naliczone tylko w tym konkretnym
    > sklepie.

    moze i tak, ale ja robie zakupy tylko w jednym sklepie :-)

    Sierp