  • 1. Data: 2006-10-23 11:24:56
    Temat: Kredyt hipoteczny a karta kredytowa
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Witam,

    Kiedys jak cos zalatwialem w placowce banku facet w okienku obok
    sprawdzal swoja zdolnosc kredytowa na kredyt hipoteczny. Nie jestem
    pewnien czy dobrze pamietam, ale wydaje mi sie ze pani poinformowala
    go, ze musialby splacic wszystkie kredyty jakie ma w tym KK w 100%. Czy
    banki czesto tak robia? Czy moze tylko jesli bierze sie kreydt na maks
    zdolnosci? Ten bank to byl Milleniom jakis 4 miesiace temu.

    --
    pozdro
    m.

  • 2. Data: 2006-10-23 13:25:14
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny a karta kredytowa
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > banki czesto tak robia? Czy moze tylko jesli bierze sie kreydt na maks
    > zdolnosci? Ten bank to byl Milleniom jakis 4 miesiace temu.

    jak masz odpowiednia zdolnosc kredytowa to mozesz miec i 10 kk i innych
    kredytow

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-10-23 13:44:04
    Od: "kubowa1" <p...@m...com.pl>

    martin napisał(a):
> [...]
    > banki czesto tak robia? Czy moze tylko jesli bierze sie kreydt na maks
    > zdolnosci? Ten bank to byl Milleniom jakis 4 miesiace temu.

    Gość prawdopodobnie brał kredyt konsolidacyjny i stąd pytanie o KK