  • Data: 2003-01-29 16:05:44
    Temat: Re: ?????
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek_rzepecki" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b18tb5$848$1@news.tpi.pl...
    > tymze!:)) A co z WEstern Union?Gdzies cos mi sie uslyszalo - przeczytalem i

    Western Union?
    Świetne ! jak niewielka kwota ma szybko (awaryjnie) dotrzeć na drugi koniec świata i
    cena transferu nie gra roli:-))

    Twój przypadek jest niejasny dla mnie.
    Ja nie wiem czy to już masz w jakimś banku, czy zaniesiesz gotówką do jakiegoś
    okienka, ile tego jest???
    Bo jak na własne potrzeby, to może się okazać, ze warto tam założyć konto i tu
    korzystać z karty bankowej.

    Generalnie jest tak, że banki mają miedzy sobą umowy o transferach.
    Opłata zależy od tego ile banków po drodze będzie uczestniczyć. Może tylko dwa.

    Skrupulatnie nikt ci na to pytanie nawet w banku nie odpowie.
    Bo tam dowiesz się ile skasuje bank niemiecki, ale dopiero w Polsce dowiesz się ile
    skasował Polski i pośrednicy.
    A może w Polsce ma być przewalutowane????

    Chcesz tanio? To najpierw musisz mieć walutowe konto w EURO w Polsce. Może być
    DeutscheBank, (choć Pekao SA na waluty nie jest złe).

    Nawet bez niemieckich nazw w Polsce dużo banków ma niemiecki kapitał ....:-)