  • Data: 2003-01-29 14:52:57
    Temat: Re: ?????
    Od: "marek_rzepecki" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b18p2s$m7u$1@news.tpi.pl...
> [...]

    [...ciach]

    > Banki niemiecko brzmiące nie są oddziałami. Dlatego kwoty transferu nie
    będą mniejsze.
    > Zapytaj w paru niemieckich bankach to się dowiesz

    --------
    Hmm to mnie nie pocieszyues:((. Miauem choc nadzieje ze te wlasnie
    niemieckoBRZMIACE banki beda najtansze, albo choc sama prowizja bedzie
    niewielka. No niestety bankowosc nie mozja dzialka i jak widze bede musial
    pochodzic po kilku bankach popytac i dostac kilku zawalow serca przy
    tymze!:)) A co z WEstern Union?Gdzies cos mi sie uslyszalo - przeczytalem i
    sie nad tym zastanawiam? Jesli ma ktos jakies doswiadzczenie w tej kwestii
    to b. bym poprosiu.
    pozdrawiam/marek