  • 1. Data: 2003-01-29 14:39:03
    Temat: ?????
    Od: "marek_rzepecki" <j...@w...pl>

    Z calym szacunkiem -->co moze NTG bylo wczesniej, ze nikt mi nie chce pomoc?
    A moze zwyczajnie nikt nie wie?

  • 2. Data: 2003-01-29 14:52:57
    Temat: Re: ?????
    Od: "marek_rzepecki" <j...@w...pl>

> [...]

    [...ciach]

    > Banki niemiecko brzmiące nie są oddziałami. Dlatego kwoty transferu nie
    będą mniejsze.
    > Zapytaj w paru niemieckich bankach to się dowiesz

    --------
    Hmm to mnie nie pocieszyues:((. Miauem choc nadzieje ze te wlasnie
    niemieckoBRZMIACE banki beda najtansze, albo choc sama prowizja bedzie
    niewielka. No niestety bankowosc nie mozja dzialka i jak widze bede musial
    pochodzic po kilku bankach popytac i dostac kilku zawalow serca przy
    tymze!:)) A co z WEstern Union?Gdzies cos mi sie uslyszalo - przeczytalem i
    sie nad tym zastanawiam? Jesli ma ktos jakies doswiadzczenie w tej kwestii
    to b. bym poprosiu.
    pozdrawiam/marek

  • 3. Data: 2003-01-29 14:55:16
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Z calym szacunkiem -->co moze NTG bylo wczesniej, ze nikt mi nie chce
    pomoc?
    > A moze zwyczajnie nikt nie wie?

    Ja się nie znam, ale nie przyszło koledze do głowy, że ktoś kto się na tym
    zna, jeszcze nie przeczytał kolegi posta?
    Po drugie było trochę postów o takich sytuacjach i zapewne wystarczy
    poczytać grupę kilka tygodni wstecz.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-01-29 15:12:42
    Od: "marek_rzepecki" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zna, jeszcze nie przeczytał kolegi posta?
    > Po drugie było trochę postów o takich sytuacjach i zapewne wystarczy
    --------------
    No fakt kolega ma racje w zupelnosci. Troche w goracej wodzie
    jestem.....'propos tych postow w archiwum --> owszem czytalem i cos nawet
    znalalem no ale nic co by mnie "cieszylo". Poprostu miauem nadzieje ze cos
    sie ruszylo w bankowosci od tamtego czasu(posty byly bodajze z 99' i 00'
    roku) i chciauem zasiegnac aktulanych konsultacji.
    Mam nadzieje ze nikt specjanie sie nie zbulwersowau moja niecierpliwoscia.
    Oczywista ze jak kogos uraziuem to PRZEPERASZAM. pozdrawiam i licze ze ktos
    podesle mi jakis pomysl:))
    marek

  • 5. Data: 2003-01-29 16:00:19
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    > Z calym szacunkiem -->co moze NTG bylo wczesniej, ze nikt mi nie chce
    pomoc?
    > A moze zwyczajnie nikt nie wie?

    Witam,
    mialem podobny problem z GPB.
    VW Bank w ktorym mam rachunek doradzil mi tak :
    *************
    Data: 21.10.2002, 15:38:35
    Temat: ODP:przelew walutowy w GBP
    Treść: Pieniądze może Pan wpłacić do:
    BRE Bank S.A., ODDZIAŁ REGIONALNY WARSZAWA, UL. KRÓLEWSKA 14, 00-950
    WARSZAWA,
    SWIFT - BREXPLPW,
    KONTO NR 11401010-702335-PLNCURR01-55;
    w tytule proszę zapisać Imię i Nazwisko xxxxxxx-xxxxx-xxx, Volkswagen Bank
    Polska SA
    Autor: Bank
    *************

    pozdrawiam

    Rysiek
    PS. W pozniejszej korespondencji dodali , ze nie pobieraja prowizji
    za przewalutowanie.
    R.

  • 6. Data: 2003-01-29 16:05:44
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > tymze!:)) A co z WEstern Union?Gdzies cos mi sie uslyszalo - przeczytalem i

    Western Union?
    Świetne ! jak niewielka kwota ma szybko (awaryjnie) dotrzeć na drugi koniec świata i
    cena transferu nie gra roli:-))

    Twój przypadek jest niejasny dla mnie.
    Ja nie wiem czy to już masz w jakimś banku, czy zaniesiesz gotówką do jakiegoś
    okienka, ile tego jest???
    Bo jak na własne potrzeby, to może się okazać, ze warto tam założyć konto i tu
    korzystać z karty bankowej.

    Generalnie jest tak, że banki mają miedzy sobą umowy o transferach.
    Opłata zależy od tego ile banków po drodze będzie uczestniczyć. Może tylko dwa.

    Skrupulatnie nikt ci na to pytanie nawet w banku nie odpowie.
    Bo tam dowiesz się ile skasuje bank niemiecki, ale dopiero w Polsce dowiesz się ile
    skasował Polski i pośrednicy.
    A może w Polsce ma być przewalutowane????

    Chcesz tanio? To najpierw musisz mieć walutowe konto w EURO w Polsce. Może być
    DeutscheBank, (choć Pekao SA na waluty nie jest złe).

    Nawet bez niemieckich nazw w Polsce dużo banków ma niemiecki kapitał ....:-)