  • 1. Data: 2016-01-20 20:38:35
    Temat: Raifi zwalnia z oplaty za kk ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Przysłali sms-a że 4 transakcje kredytowką /m-c
    zwalniają z opłaty za kartę

    Pozdro

  • 2. Data: 2016-01-20 21:22:27
    Temat: Re: Raifi zwalnia z oplaty za kk ?
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    > Przysłali sms-a że 4 transakcje kredytowką /m-c
    > zwalniają z opłaty za kartę

    No. Do tej pory zwalniała jedna. I to o miesięczna opłatę chodzi, a nie
    roczną.

  • 3. Data: 2016-01-21 08:47:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 20:38, Waldek pisze:
    > Przysłali sms-a że 4 transakcje kredytowką /m-c
    > zwalniają z opłaty za kartę
    >
    > Pozdro

    a jak obecnie wygląda kwestia przeliczników z innych walut?

    jakiś rozsądny poziom czy doliczają duże prowizje za przewalutowanie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2016-01-21 22:23:59
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 21:22, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    Mnie też przysłali

    > No. Do tej pory zwalniała jedna. I to o miesięczna opłatę chodzi, a nie
    > roczną.

    No tak, ale ja mam taką bez opłaty miesięcznej ;)

    Sławek

  • 5. Data: 2016-01-22 02:26:10
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-01-21 o 22:23, Slavekk pisze:

    > Mnie też przysłali

    > No tak, ale ja mam taką bez opłaty miesięcznej ;)

    A ja bez rocznej ;)

    Pozdro

  • 6. Data: 2016-01-22 02:27:53
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-01-21 o 08:47, RobertS pisze:

    > a jak obecnie wygląda kwestia przeliczników z innych walut?
    >
    > jakiś rozsądny poziom czy doliczają duże prowizje za przewalutowanie?

    W lipcu były całkiem przyzwoite, od tamtej pory nie używałem poza RP

    Pozdro

  • 7. Data: 2016-01-22 13:23:26
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 08:47:46 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > a jak obecnie wygląda kwestia przeliczników z innych walut?
    > jakiś rozsądny poziom czy doliczają duże prowizje za przewalutowanie?
    To zależy która karta. Wizz mastercard jest wciąż przeliczany po kursie mastercarda i
    bez żadnych prowizji, ale występuje opłata 6 zł/mies., na razie bez opcji uniknięcia.
    Inne kart kk z Raiffiego - wg TOiPów dostępnych na stronie - mogą mieć prowizje.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2016-01-22 21:24:59
    Od: "Tom L." <p...@g...com>