  • 1. Data: 2003-05-31 11:44:48
    Temat: Raiffeisen rozdaje pieniądze?
    Od: m...@p...onet.pl

    Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi w ich najnowszej reklamie?
    "Wydajesz i dostajesz - 100 złotych. Płacąc kartą zarabiasz"

    Rozumiem, że chodzi o dzielenie się zyskiem z transakcji kartami z klientem. Ale
    jak to dokładnie wygląda?

  • 2. Data: 2003-05-31 11:50:23
    Temat: Re: Raiffeisen rozdaje pieniądze?
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

> [...]
    > "Wydajesz i dostajesz - 100 złotych. Płacąc kartą zarabiasz"
    >
    > Rozumiem, że chodzi o dzielenie się zyskiem z transakcji kartami z

    Sam chcialbym to wiedziec, moj przyjacielu Siara :)
    Ale niestety na ich www nie ma o tym ani slowa.

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2003-05-31 12:07:31
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi w ich najnowszej reklamie?
    > "Wydajesz i dostajesz - 100 złotych. Płacąc kartą zarabiasz"

    Juz wiem !

    > Rozumiem, że chodzi o dzielenie się zyskiem z transakcji kartami z
    klientem. Ale
    > jak to dokładnie wygląda?

    Nie chodzi niestety :( To jednorazowa akcja dla nowych klientow
    zamawiajacych KK. Jezeli w pierwszy miesiecu uzywania dokonasz zakupow na
    min. 500 PLN (bezgotowkowych) dostaniesz od banku 100 PLN. Przynajmniej tak
    twierdza na infolinii.

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-05-31 12:14:09
    Od: m...@p...onet.pl

    Już myślałem, że to oferta na stałe. A to tylko jednorazowa promocja ...
    Kiedy banki w Polsce pójdą śladem amerykańskich i będą dorzucać parę groszy za
    płatność kartą? Glenn wspominała, że robi tak już Millenium w wersji Prsetige