  • 1. Data: 2003-05-31 00:17:58
    Temat: Bank Inteligo - opłaty za prowadzenie konta...
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    W ofercie tego banku powiedziane jest, że jeśli "śednie miesięczne saldo (na
    koncie Indywidualnym lub Wspólnym) przekracza 99,99 zł, nie płacisz za
    prowadzenie konta". Saldo w tym momencie jak rozumiem jest to liczba gotówki
    jaka danego dnia znajduje się na koncie, tak?

    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-05-31 06:07:21
    Temat: Re: Bank Inteligo - opłaty za prowadzenie konta...
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Michał" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    gotówki
    > jaka danego dnia znajduje się na koncie, tak?

    Albo na wszystkich kontach jeśli posiadasz więcej niż jedno.
    Średnie oznacza 100 przez miesiąc, albo 200 przez pół itd.

  • 3. Data: 2003-05-31 09:26:15
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    gotówki
    > jaka danego dnia znajduje się na koncie, tak?

    Jak danego dnia?

    Jest to średnie saldo wyliczone z sald z końca dnia z całego okresu
    miesięcznego.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-05-31 11:57:09
    Od: m...@p...onet.pl

    > Albo na wszystkich kontach jeśli posiadasz więcej niż jedno.
    > Średnie oznacza 100 przez miesiąc, albo 200 przez pół itd.

    Uwaga! Inteligo rozróżnia dwa słowa: konto i rachunek.
    Każdy może mieć konto indywidualne lub nieograniczoną ilość kont wspólnych
    (każde z kim innym). W ramach każdego konta można mieć nieograniczoną ilość
    rachunków.
    Jeśli mowa o saldzie konta, to mowa jest o wszystkich rachunkach w ramach
    jednego konta (w tym także lokaty).

  • 5. Data: 2003-05-31 14:37:41
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > rachunków.
    > Jeśli mowa o saldzie konta, to mowa jest o wszystkich rachunkach w ramach

    Masz rację

  • 6. Data: 2003-05-31 20:24:19
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    To interesujące, bo ja dokładnie odwrotnie rozumiem znaczenie tych słów.
    Rachunek jako całość rozliczeń prowadzonych przez bank dla klienta, w
    ramach którego można mieć różne konta (a'vista, walutowe, lokat itp.).
    Co o tym myślicie?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-06-04 12:54:30
    Od: dzinksol <d...@p...fm>

    wystarczy trzymac np 1000 zl przez 3 dni na koncie i juz jest srednia
    wypracowana

  • 8. Data: 2003-06-04 13:07:49
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > Rachunek jako całość rozliczeń prowadzonych przez bank dla klienta, w
    > ramach którego można mieć różne konta (a'vista, walutowe, lokat itp.).

    Przychylam się do Twojego rozumienia :)
    W wielu bankach masz własnie rachunek numer XXXXX... i w ramach niego różne
    konta, czy też subkonta. Tak mi się wydaje, że to poniekąd wynika z definicji
    księgowych odnosnie tych pojęć, ale może mi się tylko wydaje ;)

    M.S.

  • 9. Data: 2003-06-04 13:28:46
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    A propos tematu, to Bank Inteligo nie istnieje. Mowa raczej o PKO BP SA