  • 1. Data: 2014-05-25 00:39:25
    Temat: Raiff KK opłata administracyjna kiedy pobierają?
    Od: PP <...@...pl>

    Moze ktoś wie jak jest liczony miesiąc do tej śmiesznej opłaty
    administracyjnej: od 1 do ostatniego dnia miesiąca, czy miesiąc taki jak
    na wyciągu?

    Chodzi mi o to zwolnienie co jest w taryfie:
    0 PLN pod warunkiem dokonania min. 4 transakcji bezgotówkowych
    miesięcznie, w przeciwnym wypadku 4,50 PLN

  • 2. Data: 2014-05-25 17:46:44
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-05-25 00:39, PP pisze:
> [...]
    > 0 PLN pod warunkiem dokonania min. 4 transakcji bezgotówkowych
    > miesięcznie, w przeciwnym wypadku 4,50 PLN

    Ja się podepnę troszke - gdzie mogę znaleźć aktualną TOIP?

    tutaj jest sprzed prawie roku, a wcześniej widziałem TOIP z maja 2014
    jeżeli dobrze pamiętam

    http://raiffeisenpolbank.com/karta-kredytowa-t-mobil
    e/-/article/tab/Dokumenty+do+pobrania

    Sierp

  • 3. Data: 2014-05-27 10:15:33
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-05-25 17:46, Sierp pisze:

    > Ja się podepnę troszke - gdzie mogę znaleźć aktualną TOIP?
    >
    > tutaj jest sprzed prawie roku, a wcześniej widziałem TOIP z maja 2014
> [...]

    podejrzewam, ze stare karty sa u nich przewidziane do likwidacji - stad
    brak informacji
    taryfa jest w informacjach o przeniesieniu:
    http://raiffeisenpolbank.com/integracja/klienci-indy
    widualni-karty-kredytowe