  • 1. Data: 2014-05-26 08:01:12
    Temat: Od 1 lipca w Biedronce zapłacisz kartą
    Od: k...@g...com

    "Przedstawiciele firmy nabierają wody w usta, ale płatności kartami w ich sieci to
    już niemal pewne. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to od początku lipca w sklepach
    "Biedronki" będziemy mogli płacić plastikiem."

    za http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Od-1-lipca-w-
    Biedronce-zaplacisz-karta,wid,16630996,wiadomosc.htm
    l?ticaid=112caf&_ticrsn=3

  • 2. Data: 2014-05-26 10:04:55
    Temat: Re: Od 1 lipca w Biedronce zapłacisz kartą
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-05-26 08:01, k...@g...com pisze:
    > od początku lipca w sklepach "Biedronki" będziemy mogli płacić plastikiem."

    Co by nie mówić, to jest to największa sieć sprzedaży detalicznej w PL.
    Prawdopodobieństwo spotkania jest więc duże ;)
    (u mnie, w 40-tys. mieście są 3).
    Ponieważ na ogół stoją przy nich bankomaty euronetu, dla związanych
    z innymi bankami (np. bzwbk + pkobp, etc. ) jest to dobra wiadomość.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 3. Data: 2014-05-26 12:35:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >za
    >http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Od-1-lipca-w
    -Biedronce-zaplacisz-karta,wid,16630996,wiadomosc.ht

    Ale swoja droga - nie dziwne to nabieranie wody w usta ?
    Wydawaloby sie ze powinni sie tym chwalic, ba - moze nawet
    przyspieszyc wprowadzenie przed wakacjami.

    Czyzby wdrozenie szlo z oporami i nie chca deklarowac terminu ?

    J.

  • 4. Data: 2014-05-26 19:42:28
    Od: W <w...@w...pl>

    J_K_K wystukał, co następuje:

> [...]
    > Ponieważ na ogół stoją przy nich bankomaty euronetu, dla związanych
    > z innymi bankami (np. bzwbk + pkobp, etc. ) jest to dobra wiadomość.

    hm... *stały*.
    ca 3 tygodnie temu znajoma opowiadała, że chciała zrobić większe zakupy
    spontanicznie, niestety przy kasie okazało się, że nie ma wystarczająco
    gotówki, szybka rozmowa z kasjerką o tym, że podejdzie do bankomatu 'jak
    zawsze' zaowocowałą informacją zwrotną 'paaani, nie ma bo będziemy
    akceptować plastik'...

  • 5. Data: 2014-05-26 21:56:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > gotówki, szybka rozmowa z kasjerką o tym, że podejdzie do bankomatu 'jak
    > zawsze' zaowocowałą informacją zwrotną 'paaani, nie ma bo będziemy

    to samo mi manager powiedział jak mi iKasa nie przechodziła (słaby
    zasięg w sklepie)

    ps
    ciekawe jak sobie banki odbiją niższy przychód z intercharge?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-05-26 22:20:24
    Od: niko <k...@b...net>

    On 26.05.2014 08:01, k...@g...com wrote:
> [...]
    >

    > za http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Od-1-lipca-w-
    Biedronce-zaplacisz-karta,wid,16630996,wiadomosc.htm

    To się zbiega z ustawową obniżką marży. Widocznie będzie akceptowalny poziom ok 1%

  • 7. Data: 2014-05-26 22:40:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości
    >ps
    >ciekawe jak sobie banki odbiją niższy przychód z intercharge?

    Na kliencie, bo przeciez nie na Biedronce :-)

    Za debetowki bedzie drobna oplata, a za kredytowki niedrobna ?

    J.

  • 8. Data: 2014-05-27 04:28:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...com> 0...@g...co

    Ja racze nie zapłacę -- bo tam nie kupię. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-05-27 09:55:54
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F wystukał, co następuje:

    > Na kliencie, bo przeciez nie na Biedronce :-)
    >
    > Za debetowki bedzie drobna oplata, a za kredytowki niedrobna ?

    Przecież już jest. Fakt, można w bardzo wielu przypadkach być zwolnionym,
    niemniej pewnie nie wszyscy z tego korzystają... z resztą znam ludzi którzy
    na przykład mają konto 'bo muszOM' bez głębszej refleksji i pomstują jakie
    to ING jest do du* bo co miesiac muszą płacić jakieś 15pln zamiast zmienić
    na direct... brak zastanowienia/zrozumienia czasami przeraża...