  • 1. Data: 2014-05-24 14:49:56
    Temat: O KK Tesco słów kilka
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jakoś ostatnio mnie do Tesco zawiało i Pani przy płaceniu zaproponowała
    aby wyrobił kartę KK VISA clubcard. Jako, że kiedyś MarekZ zachwalał że
    to jego perełka w koronie ;) to też się skusiłem.
    Cały proces trwa naprawdę krótko, bo po wypełnieniu niezbyt długiego
    wniosku mamy propozycję na kartę z jakimś tam limitem, który wynika
    głównie z BIKu i pewnie jeszcze kilku danych. Później powinien zadzwonić
    analityk z Meritum banku (u mnie jakoś po 15-tu minutach) krótka rozmowa
    weryfikacyjna, decyzja i voila można odbierać kartę.
    Wiadomo kk na rynku bez liku ale dlaczego piszę akurat o tej? IMO ma
    kilka zalet o których czasami są pytania na grupie.
    - VISA bez paywave,
    - kartę dostajemy na miejscu i nie ma ona wydrukowanego żadnego imienia
    i nazwiska, więc teoretycznie może jej używać kilka osób jak jest taka
    potrzeba. Z tego co się dowiedziałem dopiero po wznowieniu będzie już
    normalna karta z danymi (imię/nazwisko) właściciela,
    - tankując paliwo na stacji Tesco mamy upust 5 gr na litrze,
    - karta zbiera punktu do programu clubcard za wszystkie płatności jakie
    nią dokonamy z tego co się pobieżnie przyjrzałem jest to jeden z
    aktualnie niewielu programów, który daj nam jako takie realne i w miarę
    elastyczne zwroty, które można jakoś sensownie wykorzystać aczkolwiek
    nie jest to regułą,
    - wyrabiając kartę dostajemy bonus - bon na 30 zł albo na tankowanie
    albo na zakupy w Tesco i po pierwszej transakcji 1000 pkt clubcard.

    Z niedogodności to tak:
    - brak podglądu przez net, dostajemy tylko wyciągi, które dostawać można
    za darmo na maila albo papierowo,
    - przeliczniki - jako, że kartę robi dla Meritum Wubek to... wiadomo,
    - zmiana PINu 2 zł,
    - aby karta była darmowa trzeba miesięcznie zrobić nią obrót 300 zł
    czyli rocznie 3600 zł. Niby tragedii nie ma, no ale trzeba pamiętać, bo
    jest to rozbite na miesiące a nie rok,

    Ogólnie IMO nie jest źle z uwagi na to iż na rynku pokończyły się
    moneyback i inne bonusy dla większości kk.

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-05-24 21:51:42
    Temat: Re: O KK Tesco słów kilka
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-05-24 14:49, xbartx pisze:

    > Jakoś ostatnio mnie do Tesco zawiało i Pani przy płaceniu zaproponowała
    > aby wyrobił kartę KK VISA clubcard.

    W temacie kart "innych", po zepsuciu T-Mobile,
    chyba jednak nie zlikwiduję pozostałości po ratach za kosiarkę ;)

    https://www.sygmabank.pl/karty/karta-praktiker-maste
    rcard/oprocentowanie-oplaty-i-prowizje

    19 PLN rocznie, to u mnie mniej niż jednorazowy dojazd do hipermarketu
    Tesco w jedną stronę ;)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2014-05-24 22:24:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 May 2014 21:51:42 +0200, J_K_K napisał(a):
> [...]
    rcard/oprocentowanie-oplaty-i-prowizje
    > 19 PLN rocznie, to u mnie mniej niż jednorazowy dojazd do hipermarketu

    Tylko ze niemiecki Praktiker bankrutuje. Co czeka polski - nie
    wiadomo, ale nie zdziw sie jak otrzymasz pismo ze karta znika z oferty
    banku :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-05-25 00:47:43
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-05-24 22:24, J.F. pisze:

    > Tylko ze niemiecki Praktiker bankrutuje. Co czeka polski - nie
    > wiadomo, ale nie zdziw sie jak otrzymasz pismo ze karta znika z oferty
    > banku :-)

    Szkoda by było, bo całkiem ciekawy limit dali sami z siebie
    + ostatnio trochę różnych promocji wymyślili.

    Nomi (też ma problemy ;) ) i Bricomarche mają identyczną opłatę,
    inne trochę wyższą.
    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 5. Data: 2014-05-25 06:46:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 May 2014 00:47:43 +0200, J_K_K napisał(a):

    > Szkoda by było, bo całkiem ciekawy limit dali sami z siebie

    Karte innej marki bank na pewno zaproponuje, i limit zapewne utrzyma,
    a nawet powiekszy :-)

    > + ostatnio trochę różnych promocji wymyślili.

    A to sie wlasnie moze zmienic, jak sponsor zniknie.

    J.

  • 6. Data: 2014-05-31 16:59:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" llq4hk$j4f$...@n...news.atman.pl

    (; Zalety: ;)

    > - brak podglądu przez net, dostajemy tylko wyciągi, które dostawać można za darmo
    na maila albo papierowo,

    Dla mnie -- dyskwalifikacja.

> [...]

    3600 zł. Niby tragedii nie ma, no ale trzeba
    > pamiętać, bo jest to rozbite na miesiące a nie rok,

    Zwykle jest na rok -- przed upływem roku wypowiadasz umowę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'