  • 1. Data: 2002-01-09 09:58:01
    Temat: Rachunek walutowy - pytania*
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Chcialbym sie dowiedziec jaki jest najkorzystniejszy na rynku rachunek
    walutowy. Najlepiej jezeli mialbym dojscie do rachunku przez internet i w
    miare niskie koszty obslugi.
    Interesuje mnie rowniez prowizja jaka bank pobierze przy przelewie
    miedzynarodowym przychodzacym np w systemie SWIFT
    A moze bardziej oplaca sie trzymac pieniadze w zlotowkach (np Inteligo)

    Robert

  • 2. Data: 2002-01-09 10:23:18
    Temat: Re: Rachunek walutowy - pytania*
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Avenger"
    > Interesuje mnie rowniez prowizja jaka bank pobierze przy przelewie
    > miedzynarodowym przychodzacym np w systemie SWIFT

    jak wysylalem SWIFTem (z polskiego do innego polskiego banku) to zawsze
    deklarowalem ze prowizje placi wysylajacy. w nowym banku waluta lądowała z
    zerową opłatą.
    Ale oczywiście są pewnie stawki za przychodzący przelew.

    pytanie o dostep do walutowego przez internet jest proste - tylko citi
    pozwala prawdopodobnie przelewac z walutowego na zlotowe (robil to dawniej
    handlobank), ma robic nordea
    inne banki jak nawet walute obsluguja to pozwalaja z niej zrobic lokate
    albo zerwac lokate i zadnych zmian waluty przez internet.
    *** blad ***