  • 1. Data: 2002-01-09 10:35:01
    Temat: Re: Lukas - tragedia!
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" <d...@w...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:a1h5d3$ims$1@news.telbank.pl...

    > System przyjął lokatę, ale na wyciągu było
    > inaczej - jak w życiu bywa.
    >
    > Wysłałem reklamacje i dostałem ospowiedź że
    sysytem nie przyjął lokaty
    > ponieważ podałem kwotę która była wyższa niż
    kwota którą dysponowałem.....

    Tzn. jak z ta kwota było, była wyższa niż to co
    mialeś do dyspozycji czy nie ?

    Sark

  • 2. Data: 2002-01-09 10:42:39
    Od: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl>

    Użytkownik WS <d...@w...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1h5d3$ims$...@n...telbank.pl...

    > Miałem kilka lokat zwykłych, które najpierw zerwałem, a później chciałem
    > założyć "Lokate obronną". System przyjął lokatę, ale na wyciągu było
    > inaczej - jak w życiu bywa.
    Ale zwykłe sie przekształcało, nie zrywało.....

    > Wysłałem reklamacje i dostałem ospowiedź że sysytem nie przyjął lokaty
    > ponieważ podałem kwotę która była wyższa niż kwota którą dysponowałem.....
    I nie podawało się kwoty......Tylko dyspozycję przekształcenia. Nawet się
    nie znało kwoty lokaty (jak kwota była 1000 to na ekranie było bodajże
    1000* i * z naleznymi odsetkami)

    Opisz zatem....

  • 3. Data: 2002-01-09 11:18:54
    Temat: Lukas - tragedia!
    Od: "WS" <d...@w...edu.pl>

    Witam!

    Wracam do starego tematu jakim było zakładanie "Lokat obronnych" - a
    mianowicie....

[...]

    Dodatkowo Lukas naliczył oprocentowanie 2,5 % w skali roku tak jakbym zrywał
    lokatę, a podobno są ślady zakładania lokaty obronnej. Pieniądze nadal
    "leżą" na rachunku.

    Mam pytanie. Co mogę zrobić więcej w tej sprawie? Przecież nie będę się
    sądził? Poddać się i zmienić bank?

    Dziękują za jakąkolwiek poradę.

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-01-09 11:54:12
    Od: "WS" <d...@w...edu.pl>

    Lokaty zrywałem. Miałem chyba z 5 różnych lokat terminowych i chciałem je
    zmienić na 1 "obonną" dlatego zrywałem lokaty, ale i tak jej nie założyłem.
    Przypomnę tylko że system to wszystko zatwierdził...

  • 5. Data: 2002-01-09 12:55:53
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

> [...]
    założyłem.
    > Przypomnę tylko że system to wszystko zatwierdził...

    skoro zrywales to dlaczego sie dziwisz ze naliczyli 2,5%????

    pzdr

    mateusz

  • 6. Data: 2002-01-09 14:17:36
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "WS" <d...@w...edu.pl> (news:a1h7f8$jfv$1@news.telbank.pl):
> [...]
    założyłem.
    > Przypomnę tylko że system to wszystko zatwierdził...

    No zatwierdził, bo wolno Ci zerwać - Twój wybór!

    Jeśli chciałeś przekształcić, miałeś kliknąć na "promocja", tak się chyba
    nazywał link. Ale wtedy nie mógłbyś zintegrować 5 starych lokat w jedną
    nową.

    Moim zdaniem wszystko jest w porządku, nie masz prawa oczekiwać niczego
    innego.

  • 7. Data: 2002-01-09 14:19:31
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

> [...]
    założyłem.
    > Przypomnę tylko że system to wszystko zatwierdził...

    Korekta do mojej poprzedniej wypowiedzi: mogłeś przerobić 5 lokat
    terminowych na 1 obronną tak:

    1. kliknąć 5 razy na "promocja" przekształć stare terminowe na 5 obronnych
    2. zerwać 5 obronnych
    3. utworzyć nową obronną

    To działało, zresztą potwierdzone wcześniej w Lukas Linii, że na pewno tak
    można (było)

  • 8. Data: 2002-01-09 15:09:01
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > Wysłałem reklamacje i dostałem ospowiedź że
    sysytem nie przyjął lokaty
    > ponieważ podałem kwotę która była wyższa niż

    I to wuważam za wine Lukasa. Mialeś prawo zerwac
    lokatę a Lukas miał prawo naliczyc ci 2,5% w
    skali roku. IMO bezsporna wina Lukasa jest to że
    system nie zauważył calości kasy która powinna
    pojawic się na twoim koncie w chwili zerwania. Ty
    byłeś przekonany ze masz do czynienia z pełną
    onlinowością przeprowadzonych operacji a tu figa,
    u Lukasa ten proces trochę trwa. Wydałeś następną
    dyspozycję - założenia lokaty antybelkowej ale
    system nie zdążył przetworzyc poprzedniej i to tak
    aby sam zobaczyc jej wyniki. Wina Lukasa

    > Dodatkowo Lukas naliczył oprocentowanie 2,5 % w
    skali roku tak jakbym zrywał
    > lokatę, a podobno są ślady zakładania lokaty
    obronnej. Pieniądze nadal
    > "leżą" na rachunku.

    Naliczył prawidłowo bo zerwałeś lokatę a nie
    skorzystałeś z opcji - przekształcenia lokaty
    istniejącej - którą Lukas specjalnie przygotował
    na taką okoloiczność. Twoja wina.

    > Mam pytanie. Co mogę zrobić więcej w tej
    sprawie? Przecież nie będę się
    > sądził? Poddać się i zmienić bank?

    Ja bym jednak złożył pisemną reklamację i
    wnioskował co najmniej o cofnięcie skutków
    zerwania poprzedniej lokaty (niech przywrócą stan
    przed zerwaniem i nie naliczają 2,5% )

    Sark