  • 11. Data: 2004-12-14 09:19:47
    Temat: Re: Rachunek dla osoby niepelnoletniej
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie tylko ja tak mysle, zapraszam do lektury miesiecznika Profit numer
    > pazdziernikowy badz listopadowy.

    No to poszukaj sobie w archiwum grupy, co się pisze o wszelkich
    "rankingach".

    > A fakt tego ze pracuje dla BPH wcale nie znaczy ze kazda swoja
    > wypowiedz powinienem podpisywac "pracownik banku BPH"

    Nie każdą, ale tę którą wysyłasz z miejsca pracy i w której zachwalasz
    produkty swojego pracodawcy powinieneś. Zwłaszcza, że wasze konta delikatnie
    mówiąc, to nie jest najlepsza oferta.

  • 12. Data: 2004-12-14 12:29:44
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-13, wkg <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Do tego klopoty z polaczeniem z multilinia mbanku, brak mozliwosci
    co to jest "multilinia mbanku" ??
    Przeoczyłem połaczenie banków ?
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 13. Data: 2004-12-14 13:59:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "wkg" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Jaki rachunek z kanalem inetowym, telefonicznym i plaska karta
    > polecalibyscie dla dziecka ?
    > Najwazniejsze to tanie wyplaty z bankomatu.

    Graffiti w PKOBP. O ile umiem czytac tabelki: prowadzenie konta 1zl,
    dostep internetowy 50gr, karta za darmo, bankomaty za darmo.

    MJ

  • 14. Data: 2004-12-14 21:03:31
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    > Mysle ze najlepszy dostep do rachunku proponuje BPH.
    > Oplata za prowadzenie rachunku Junior: 1.5 PLN
    > Oplata za karte: 2 PLN
    > bankowosc internetowa/SMS/WAP: za darmo
    > Duzo bankomatow BPH i Euronetu w ktorych wyplacasz bez prowizji.

    No tak tylko zapomniales jeszcze o 2,5 pln w miesiacu, gdy dziecko nie
    wykona 4 transakcji bezgotowkowych karta, co jest bardzo prawdopodobne.

    czyli miesiac 6 pln samych oplat ;-)

    KK

  • 15. Data: 2004-12-14 21:25:16
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Najwazniejsze to tanie wyplaty z bankomatu.
    > Wstepnie mysle o rachunku w multibanku, tyle, ze w poludniowej czesci
    Lodzi
    > nie uswiadczysz bankomatow bez prowizji.

    Jeśli masz, albo masz w planie założenie, albo masz zaufanych
    znajomych z Multikontem, to najkorzystniejsze może się okazać Multikonto
    młodzieżowe. Zwłaszcza przy dorosłym rachunku Multikonto My lub
    Aquarius. Jeśli masz zaufanych znajomych, którzy mają jeden z tych
    rachunkow (My lub Aquarius), to oni zostając pełnomocnikiem do
    młodziezowego również zwalniają młodzieżowe z opłaty za prowadzenie.
    Przy korzystaniu wyłącznie z kanałów automatycznych praktycznie nie ma
    opłat. VE bezpłatna. Pełnomocnicy posiadający jakieś Multikonto, również
    ten nie będący rodzicielem/opiekunem prawnym, mają wgląd i pełny dostęp
    do Multikont Młodzieżowych (ja mam w swoim serwisie transakcyjnym
    "tylko" 6 rachunków włącznie z walutowym, bo nie mam Oszczędnościowego
    :-). Szczegóły w regulaminach. Polecam, wypróbowałem - mam tak
    "podpiętych" dwóch synów swoich przyjaciół.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 16. Data: 2004-12-16 18:16:13