  • 41. Data: 2013-08-16 00:06:43
    Temat: Re: Qrwa mac!
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-15 20:32, witek pisze:

    > to ciekawe czemu tylko wniosków na loterię wizową poszło.
    > Plasujemy sie gdzies miedzy afryką i ukrainą.

    I to, że jest w kraju statystycznie olbrzymia ilość idiotów ma o
    czymś świadczyć ?

    Ja mam wizę do usa, z której skorzystałem turystycznie raz i
    jakoś mi nie śpieszno by tam znów uderzyć ... no chyba, że dolar
    spadnie poniżej 2,5 - kupuję bilet z dnia na dzień i po 2 dniach
    wracam do PL.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 42. Data: 2013-08-16 00:15:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:

    > To moze przelozyc karte do "polskiego" telefonu ?

    amerykanskie prepaidy, bo jak go znam pewnie takiego ma, nie oferuja
    roamingu.
    ewentualnie meksyk albo kanada.
    wiec sobie karte moze w ramki oprawic.

  • 43. Data: 2013-08-16 00:16:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > I to, że jest w kraju statystycznie olbrzymia ilość idiotów ma o czymś
    > świadczyć ?

    mode kreuja przede wszystkim idioci. a o tym byla mowa.

    > Ja mam wizę do usa, z której skorzystałem turystycznie raz i jakoś mi
    > nie śpieszno by tam znów uderzyć ... no chyba, że dolar spadnie poniżej
    > 2,5 - kupuję bilet z dnia na dzień i po 2 dniach wracam do PL.

    przeciez cie nikt nie zmusza.

  • 44. Data: 2013-08-16 00:32:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-16 00:16, witek pisze:

    > mode kreuja przede wszystkim idioci. a o tym byla mowa.

    Nie wiem w jakich kręgach/miejscach żyjesz, ale ja wyznaję
    zasadę, że normy wskazuje ogół a nie margines. Jeśli w twoich
    kręgach "modę" kreują idioci - to ja już nie mam nic do
    powiedzenia w temacie.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 45. Data: 2013-08-16 00:51:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Nie wiem w jakich kręgach/miejscach żyjesz, ale ja wyznaję zasadę, że
    > normy wskazuje ogół a nie margines. Jeśli w twoich kręgach "modę" kreują
    > idioci - to ja już nie mam nic do powiedzenia w temacie.

    no to sie zgadzamy
    przeciez tez napisalem, że wiekszość.

  • 46. Data: 2013-08-16 01:18:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" 520d35ac$0$1228$6...@n...neostrada.pl

    > tak, bez dodatkowrj oplaty. fakt, że mam konto Prestige czy jakoś tak.

    A konto ile kosztuje?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2013-08-16 11:09:36
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 01:43:36 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Ta opcja odpada z definicji.
    no to moze podac w Citi w Polsce numer telefonu z USA?
    da sie tak u nich?
    w ostatecznosci poszukac karty SIM o dlugim terminie waznosci.

    W przeciwnym wypadku pozostaje szukac banku ktory stosuje inne metody zabepieczen niz
    kod przez sms. w mBanku sa jeszcze listy jednorazowe? wysylaja je za granice????
    certyfikat w Polbanku? ale w razie problemow wymagana wizyta w oddziale..:P
    polski numer w USA to na prawde najprostsze rozwiazanie.....

    skomplikowana wersja awaryjna.
    podajemy numer telefonu zaufanej osoby w Polsce, nie podajemy jej danych logowania;)
    ta osoba podaje nam kody sms po wczesniejszym skontaktowaniu

  • 48. Data: 2013-08-16 11:16:00
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 05:06:02 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > fajniie. A ile je bede za te przyjemnosc placil?
    nic. trzeba tylko utrzymywac aktywnosc polskiego numeru (co pewnie oznacza
    koniecznosc doladowania konta pre-paid od czasu do czasu). odbieranie smsow jest
    zawsze bezplatne, na calym swiecie.

    > I jakiego musze meic
    > providera w Ameryce zeby korzystac z polskiego telefonu? T-Mobile?
    to nie ma znaczenia, kazdy polski operator ma umowy z kims tam w USA.
    jak telefon bez simlocka to bierzesz do USA tylko karte SIM i wkladasz do telefonu
    gdy chcesz zrobic przelew, oraz ew, czesciej by konto nie stracilo waznosci ;)

  • 49. Data: 2013-08-16 22:36:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Aug 2013 02:16:00 -0700 (PDT), Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    wkladasz do t=
    > elefonu gdy chcesz zrobic przelew, oraz ew, czesciej by konto nie

    Nie zdziwię się jak hamerykanski tel. nie przyjmie sim z europy A
    może AL w ogóle nie ma tel GSM, tylko jakiś ichni analog? Przecież u
    nich GSM to dopiero nowość...

    --
    Marek

  • 50. Data: 2013-08-16 22:53:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:
    > wkladasz do t=
    > stracilo =
    >
    > Nie zdziwię się jak hamerykanski tel. nie przyjmie sim z europy

    przyjmie.

    co prawda są inne typy niz GSM, ale te ktore są gsm działają z dowolnymi
    kartami.

    > A może
    > AL w ogóle nie ma tel GSM, tylko jakiś ichni analog? Przecież u nich GSM
    > to dopiero nowość...

    bardzo smieszne.