  • 21. Data: 2012-09-27 20:07:20
    Temat: Re: Pytanie o fora
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli Imka
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    Kaj Ty się podziewasz? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 22. Data: 2012-09-27 20:37:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> writes:

    > No właśnie - ile mógłby kosztować rocznie serwer news obsługujący
    > np. 10 grup o aktywności porównywalnej z pbb?

    Sam serwer np. wirtualny, nie licząc pracy z nim związanej? Zależnie od
    ilości osób piszących (ruchu itp), ale nie jest to zasadnicza kwota.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2012-09-27 21:51:01
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 27.09.2012 o 16:19 Imka <s...@g...pl> pisze:

    > No może super "rangi" nie, ale ranking na pierwszą dziesiątkę
    > topspamerów grupowych ciągle jest ogłaszany... ;)
    >
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/about

    Hehe... i co ja mam powiedziec? Nie zasypuje pbb masa postow, ale staz
    robi swoje ;).

    MK

  • 24. Data: 2012-09-27 22:10:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <a...@a...pl> writes:

    > Najpierw "wazelinka" - dobrze, że dalej jesteś na grupie, ale musisz
    > przyznać, że kiedyś można było się w tym miejscu dowiedzieć o nowych
    > produktach w chwilę po ich wprowadzeniu. Często posty zawierały
    > rzetelne oceny nowych produktów, podpowiadały co można uzyskać
    > dodatkowo podejmując "działania" nie normowane w umowach czy
    > regulaminach. Wiem, były głosy aby wszystkiego nie pisać bo bankowcy
    > też tutaj są obecni :). Przyznam, że trochę mi tego brakuje, stąd
    > zamiar poszerzenia "kanału informacyjnego" o fora. Niestety ale
    Problem w tym, że na "forach" (czy to fejsbuk czy nk, czy goldenline)
    stosunek sygnał/szum jest cały czas o wiele gorszy od usenetu.

    > popularność różnych for dyskusyjnych rośnie i za kilka lat usnet
    > zniknie podobnie jak kiedyś usługa archie (istnieje jeszcze w
    > szczątkowej formie). Usnet to same zalety, ale jak to wytłumaczyć tym
    > dla których internet to tylko protokół http.

    Bo ja wiem czy zniknie? Zapewne zostanie zmarginalizowany. Ale wcale bym
    nie przesądzał czy _wartościowych_ informacji będdzie mniej niż na 50
    forach.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Hanging on in quiet desperation is the English way.

  • 25. Data: 2012-09-28 17:57:50
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    xbartx napisał(a) w wiadomości: ...

    >Też trochę ostatnio zbytnio nic się nie dzieje w bankowym światku ale
    >chyba w miarę grupa jest na bieżąco z tym co się pojawia.

    W "światku bankowym" a raczej "kontynenciku bankowym" dzieje się trochę.
    Tyle, ze to już raczej nie "bankowy" a polityczny światek. Decyzje zapadające
    teraz (np. ostatnie orzeczenia niemieckiego TK w sparawie warunków
    uczestnictwa Niemiec w ratowaniu euro) będą miały wielki wpływ na
    bankowość.
    Nikłym echem odbijają się np. niedawne próby wprowadzenia pieniądza
    opartego na kruszcu (lokalnie, chyba w Malezji) czy rosnąca popularność
    banków działających na "zasadach islamskich".
    A to przecież próby zasadniczych zmian w filozofii bankowości.

    Arek

  • 26. Data: 2012-09-29 15:07:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" k41e0d$qf9$...@m...internetia.pl

    > Od pewnego czasu grupa "przymiera" pewnie jest to spowodowane w dużej mierze
    wyłączeniami serwerów grup dyskusyjnych, dlatego
    > myślę, że
    > będzie konieczność zaglądania również na fora finansowe. Czy możecie
    > polecić jakieś dobre i aktywne fora traktujące o finansach, bankach
    > itp itd.

    Jakiś czas temu wróżono śmierć grup dyskusyjnych spowodowaną
    fejsbukiem. Wróżba nie spełniła się. Grupowicze zebrali owoce
    i nasiona, a fejsowie chyba obeszli się smakiem, żeby nie
    napisać, że zostali zrobienia na złoto... Znaczy... Na szaro,
    chciałem napisać...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2012-09-29 15:10:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" k41i6o$if7$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > mają miejsce i że wynikają one z braku dopływu dostatecznej ilości nowych userów.
    Ja już niestety zdecydowanie przeszedłem na
    > stronę userów raczej

    User to nie mąka i nie cukier. IMO liczba nowych rośnie, nie maleje.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-09-29 15:13:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@l...net

    > Nie, przymiera dlatego że Kaweckich i Palusińskich coraz mniej w Usenecie.

    Czyli nie o przymieranie chodzi, ale o oczyszczanie z chaszczy/chaszczów?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2012-09-29 16:06:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" k422mg$542$...@n...news.atman.pl

    > Też trochę ostatnio zbytnio nic się nie dzieje w bankowym światku ale
    > chyba w miarę grupa jest na bieżąco z tym co się pojawia. Fakt, że dopływ
    > nowych ciekawych użytkowników usenetu jest pewnie lekko zachwiany, bo
    > przeniosła się trochę dyskusja na wspomniane już http (np. fejsbuk, forumy
    > i inne takie). Myślę, że damy radę i dalej będziemy sobie tutaj
    > hobbystycznie dyskutować ;)

    IMO grupa odniosła sukces finansowy, który w połączeniu z moją totalną
    klęską daje grupowiczom (w tym i mnie) wiele. Ja chciałem, aby wiśniami
    opłacać prawników. Dziś widzę, jak głupi był to pomysł. Grupa bez pomocy
    prawników wypracowała sobie bardzo dobre relacje z bankami, zatrzymując
    przy sobie płody rolne...

    Wichrzyciele i niezaspokojone owady (zwane komarami, czy ogólnie
    krwiopijcami bądź lokalnie prawnikami) starają się obrzydzić nam
    cały ów sukces, aby udaremnić eskalację tegoż...

    Nierzadko po sukcesie przychodzi depresyjny nastrój -- taka jest
    natura tego świata. Żadnej maszyny nie wolno zatrzymywać znienacka,
    także ludzkiego ciała czy ludzkiej tak zwanej psychiki, która
    z dusznością duchową ;) (czyli z myśleniem) ma niewiele wspólnego.

    Depresja nie jest albowiem chorobą duszy (duchowni
    jej nie wyleczą, ale cieleśni lekarze -- mogą)
    a psychologia (jako nauka) nie zajmuje się duszą,
    lecz ciałem.

    Takoż i my, po zebraniu (ja jeszcze nie mam z BPH -- w sumie/iloczynie
    3x300) naszych płodów rolnych i uchronieniu się przed złotym interesem,
    przezywać możemy nastroje depresyjne. Jest to tak zwana 'depresja
    z odciążenia' (która nijak się ma do ciąży) lub 'depresja sukcesu'.
    Dopada to niemal każdego, ale w różnym stopniu. [teraz trzeba by
    zastopować obrońców krzyża... mmm... może tym...] Powołując się
    na największy autorytet naszych czasów, a być może największy
    w dziejach ludzkości, napiszę, a raczej zacytuję:

    Bogu dziękujmy i Ducha nie gaśmy.

    Wykonujmy swe powinności (lanie przykładowo) należycie, beznamiętnie,
    nie zważając na budzącą się w nas niechęć, zobojętnienie, czy nawet
    [być może MarekZ nie załapie, że to o nim] agresję. Nie zapominajmy
    siostry o tym, że celem głównym było wypracowanie dobrych relacji
    z bankami, zaś płody rolne są niejako efektem ubocznym, drobnym
    upominkiem od losu (w wersji dla ateistów) lub upominkiem od Boga
    (w wersji dla wyznawców religijnych) uprzyjemniającym nam nasze
    życie i odstresowującym nas...

    [Samul, mój przesladowca, mówił, że seks jest dobrym lekiem na stres;
    wolałbym iść drogą Samula, ale wiem, że Samul to szmata ciagnąca mnie
    do handlu wódką i do dziwek pracujących na rzecz Kościoła; na szczęście
    po katastrofach sprzed lat, które rujnowały Północną Altlandię (głowne
    ataki przypadały na 28 października -- nie wiem, dlaczego) czyli moją
    placówkę wywiadowczą, moje nowe urządzenia ostrzegajace są tak dobrze
    dopracowane, iż na razie nie grozi mi żadne niebezpieczeństwo ze strony
    Kościoła, notabene -- mocno poszarpanego i osłabionego różnorakimi
    wojnami toczonymi ze wszystkimi dookoła pod górkę, z górki, a nawet
    po płaskim terenie -- wiem, Świetlicki chce wiedzieć, jaka to ważna
    kobieta bezbiustna zawróciła mi w głowie przed kilkunastu laty...]

    Bądźmy zatem siostry wdzięczne Bogu (losowi) za to, iż:

    () ominęły nas złote i wycieczkowe klęski

    () otrzymałyśmy płody rolne (i nadal otrzymujemy,
    na przykład Dobre czy Basieńkowe, budzące lęk przed Fiskusem)

    () nasze relacje z bankami chyba nie były dotąd aż tak dobre w dziejach tej grupy...

    A wdzięczności tej nie brudźmy naszym zniechęceniem, jakże typowym w takich
    sytuacjach.

    -=-

    Przypomnę, że parę lat temu z wypiekami na twarzy rzucaliśmy
    się po 50 wiśni z BZ WBK czy po przelewy kosztujące 5 złotych
    z kredytówek tegoż banku oraz po podobne przelewy z kredytówek
    Citi... 10 lat temu ROR w Citi kosztował nas 10 złotych miesięcznie,
    ROR w Multi dwakroć mniej... Teraz zżymamy się, gdy bank każe nam
    płacić za cokolwiek? -- gdy nie płaci nam za naszą współpracę,
    lub niby płaci, ale mało...

    [mnie ominęło wiele klęsk społecznych -- nawet św. Franciszek
    nie dopadł mnie swym dołowaniem i późniejszym szczytowaniem...
    od czasu dołowania ww. uciułałem niemal 50 tysięcy złotych

    przed 4 laty nie miałem luzaków, czy jak kto woli -- miałem
    zero na swych kontach; dziś wprawdzie moje mieszkania są
    warte znacznie mniej niż wtedy (średni spadek :) wartości
    nieruchomości polskich przekroczył ponoć 1/3 w tym właśnie
    okresie) ale na to wpływu nie miałem żadnego i swymi
    decyzjami nie powiększyłem już tego spadku

    w czym znaczący udział mają banki, których chwilowa szybkość
    dofinansowywania mnie (po potrąceniu zdzierstwa Vincentego)
    przekroczyła 6kpln na rok; inflacja? -- mleko jest teraz
    tańsze, AGD nie drożeje, sprzęt komputerowy jest coraz
    lepszy i coraz tańszy... paliwo samochodowe podrożało
    tak mocno, że odebrało radość z jeżdżenia...]

    Mam nadzieję, iż każdy pamięta o tym, że w kwadratowych nawiasach
    zapisuję swoje myśli, i że tego nikomu (nawet mnie) nie wolno czytać...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2012-09-29 16:07:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@l...net

    > imho G chce utrudnić przeszukiwanie archiwum a podtykać reklamy lub
    > idee które są im na rękę. Np zniechęcać do win xp a lansować win7

    A mnie wydaje się, że oskarżenia kierowane pod adresem G są absurdalne.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'