  • 1. Data: 2012-09-26 17:47:40
    Temat: konto firmowe,osobiste, karty do nich
    Od: Paweł Sokołowski <P...@g...com>

    Witam.
    Poszukuję banku lub kombinacji banków, które by były dla mnie najtańsze
    w obsłudze.

    Sytuacja obecna: 1 osobowa działalność gospodarcza, ryczałt, vat,
    firmowe+osobiste w aliorze, do osobistego debetówka masterkarda.

    W tym momencie główne koszty jakie ponoszę to kilka złotych za kartę i
    po złotówce opłaty od każdego zlecenia stałego.

    Chciałbym, niekoniecznie w jednym i tym samym banku mieć to co teraz mam
    plus kartę kredytową z cashbackiem, żeby używanie było za darmo.

    Poza złotówkami, dużo płacę plastikiem za granicą w euro i funtach i
    wypłacam tam czasami ale rzadko pieniądze z bankomatów.

    Ma ktoś jakieś sugestie?
    Do szukania innego banku popchnęła mnie procedura załatwiania kredytówki
    w Aliorze. Mają wszystkie zusy i podatki jak na dłoni na obu kontach
    więc spodziewałem się w miare bezproblemowego załatwienia sprawy a
    utknęło już na etapie PITa z zeszłego roku - od księgowej przyniosłem
    ksero i to już nie nada.

    Skoro mój bank mnie traktuje jak potencjalnego złodzieja i wymaga
    procedury jak wszędzie indziej to równie dobrze mogę iść gdzie indziej
    gdzie być może są lepsze warunki - tylko gdzie?

    --
    Paweł Sokołowski