  • 1. Data: 2007-02-22 09:48:43
    Temat: Pytanie o ING Bank online i TFI
    Od: "rav" <l...@y...com>

    Wysłamem o funduszu wniosek o otwarcie rejestru. Zrobiłem to pod
    Linuksem i dlatego właśnie nie wiem czy został wysłany. Po wpisaniu
    hasła nic się nie działo (żadnego komunikatu nie było: ani że hasło
    błędne, ani że wniosek został wysłany). W menu dalej mam możliwość
    wysłania wniosku. Co się stanie jeśli jeszcze raz spróbuje wysłać do
    nich wniosek (o ile ten pierwszy jednak do nich dotarł).
    Można mieć kilka otwartych rejestrów?
    Jakie mieliście opcje w menu Fundusze Inwestycyjne po wysłaniu
    wniosku?
    Dzięki.

  • 2. Data: 2007-02-22 10:48:19
    Temat: Re: Pytanie o ING Bank online i TFI
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    rav wrote:
    [...]

    > wysłania wniosku. Co się stanie jeśli jeszcze raz spróbuje wysłać do
    > nich wniosek (o ile ten pierwszy jednak do nich dotarł).
    Dostaniesz przesyłkę z kolejnym numerem rejestru.

    > Można mieć kilka otwartych rejestrów?
    Nie próbowałem ale chyba tak.

    > Jakie mieliście opcje w menu Fundusze Inwestycyjne po wysłaniu
    Nie ma menu "Fundusze Inwestycyjne"

    KJ

  • 3. Data: 2007-02-22 14:48:16
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    jak chcialem tam otworzyc rejestr to trwalo to ponad 1,5 miesiaca od
    momentu wyslania wniosku...stracilem cierpliwosc i rejestr mam, ale
    pusty, a FI kupuje w Multibanku

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-02-24 10:03:16
    Od: "rav" <l...@y...com>

    On 22 Lut, 15:48, RobertS <r...@x...pl> wrote:
    > jak chcialem tam otworzyc rejestr to trwalo to ponad 1,5 miesiaca od
    > momentu wyslania wniosku...stracilem cierpliwosc i rejestr mam, ale
> [...]

    A czy zaraz po wysłaniu wniosku miałeś dalej możliwość wysłania go ?
    Czy ci się coś zmieniło w menu ? Chodzi mi zanim Ci otworzyli rejestr.

  • 5. Data: 2007-02-24 10:59:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 24 Feb 2007 02:03:16 -0800,
    osoba podpisana: rav <l...@y...com>
    napisała:
    [...]
    > A czy zaraz po wysłaniu wniosku miałeś dalej możliwość wysłania go ?
    > Czy ci się coś zmieniło w menu ? Chodzi mi zanim Ci otworzyli rejestr.

    Nie pamiętam czy "coś się zmieniło" wtedy w wylądzie ingonline, ale na
    pewno dalej była możliwość wysłania wniosku jeszcze raz.

    KJ

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified