  • 1. Data: 2007-02-21 23:21:54
    Temat: Karta kredytowa - jaka najtansza z mozliwoscia transakcji internetowych?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Karta kredytowa - jaka najtansza z mozliwoscia transakcji internetowych?

    bo wydaje mi sie ze najesnsowniej wychodzi CITI - BP (CoBrand)

  • 2. Data: 2007-02-22 07:08:12
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    fReLuZ wrote:
    > Karta kredytowa - jaka najtansza z mozliwoscia transakcji internetowych?
    >
    > bo wydaje mi sie ze najesnsowniej wychodzi CITI - BP (CoBrand)

    Popatrz w archiwum temat ostatnio wałkowany jest nagminnie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-02-22 14:59:03
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Karta kredytowa - jaka najtansza z mozliwoscia transakcji internetowych?
    >
    > bo wydaje mi sie ze najesnsowniej wychodzi CITI - BP (CoBrand)

    to fajna karta, ale ma paskudne przeliczniki waluty wiec warto kupowac,
    ale w PLN!

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-02-22 19:57:07
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    fReLuZ <f...@i...com.pl> napisał(a):

    > Karta kredytowa - jaka najtansza z mozliwoscia transakcji internetowych?

    1. do transakcji internetowych nie jest potrzebna karta kredytowa

    > bo wydaje mi sie ze najesnsowniej wychodzi CITI - BP (CoBrand)

    ..yyyy.... a to nie jest najdroższa KK obecnie?
    Masz jakieś regulaminowe zapisy o darmowości.
    ZTCP tylko MIlle ma w regulaminie jasno wyłożone zasady, po spełnieniu
    których karta jest darmowa.
    Slawek

  • 5. Data: 2007-02-23 20:23:10
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Slavekk napisał(a):

> [...]
    > Masz jakieś regulaminowe zapisy o darmowości.
    > ZTCP tylko MIlle ma w regulaminie jasno wyłożone zasady, po spełnieniu

    bz wbk tez ma okreslone, jest teraz promocja do konca marca. a warunki
    sa w taryfie i w regulaminie promocji dokladnie okreslone

  • 6. Data: 2007-02-24 13:53:05
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gostecka <d...@e...pl> napisał(a):

    > bz wbk tez ma okreslone, jest teraz promocja do konca marca. a warunki
    > sa w taryfie i w regulaminie promocji dokladnie okreslone

    Wiedziałem, że o czymś zapomniałem...;-)
    Ale pozostaje faktem że KK Citi/BP z rocznym kosztem użytkowania 75zł nazwać
    najtańszą to... ehemmm... ekstrawagancja...;-)

    Slawek

  • 7. Data: 2007-02-24 14:05:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Feb 2007 13:53:05 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Slavekk <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisała:
    [...]
    > Wiedziałem, że o czymś zapomniałem...;-)
    Multi tez o ile wiem.

    > Ale pozostaje faktem że KK Citi/BP z rocznym kosztem użytkowania 75zł nazwać
    > najtańszą to... ehemmm... ekstrawagancja...;-)

    O ile zapłaci te 75 PLN.

    Możesz nie zmieniać adresów ? Dziękuje.

    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 8. Data: 2007-02-24 17:09:06
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wiedziałem, że o czymś zapomniałem...;-)
    > Ale pozostaje faktem że KK Citi/BP z rocznym kosztem użytkowania 75zł nazwać
    > najtańszą to... ehemmm... ekstrawagancja...;-)
    >
    > Slawek

    zwlaszcza, ze otrzymuje sie ja za darmo, a majac obroty na min. 200zl
    miesiecznie mozna miec gratis bezterminowo...ale na pewno sa lepsze oferty

    --

    pozdr.
    RobertS