    From: "rav" <l...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pytanie o ING Bank online i TFI
    Date: 22 Feb 2007 01:48:43 -0800

    Wysłamem o funduszu wniosek o otwarcie rejestru. Zrobiłem to pod
    Linuksem i dlatego właśnie nie wiem czy został wysłany. Po wpisaniu
    hasła nic się nie działo (żadnego komunikatu nie było: ani że hasło
    błędne, ani że wniosek został wysłany). W menu dalej mam możliwość
    wysłania wniosku. Co się stanie jeśli jeszcze raz spróbuje wysłać do
    nich wniosek (o ile ten pierwszy jednak do nich dotarł).
    Można mieć kilka otwartych rejestrów?
    Jakie mieliście opcje w menu Fundusze Inwestycyjne po wysłaniu
    wniosku?
    Dzięki.