  • 11. Data: 2010-06-01 13:34:21
    Temat: Re: Pytanie do wróżki
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 14:04:05 +0200, Robert napisał(a):

    > Witam,
    >
    > potrzebuję kupić za PLN około 20.000 EUR w perspektywie około 2 tygodni.
    > I teraz pytanie: kupować dziś? czekać? Kompletnie nie znam się na
    > mechanizmach rynków walutowych a szklana kula mi chwilowo nie działa.
    > Jak sądzicie?
    >
    > Pozdrawiam i bardzo dziękuję za sugestie.

    Możesz spróbować negocjować w jakimś kantorze. Możesz też skorzystać z
    walutomat.pl (ale tutaj przy takie kwocie możesz mieć pewne obawy i
    słusznie, ja zakupiłem już przez nich kilkaset euro i nie narzekam, no
    ale różnie to może być). Możesz też założyć konto w Alior banku i
    skorzystać z ich usługi autodealing* i próbować upolować euro w jakimś
    lokalnym dołku danego dnia ;)

    * http://www.aliorbank.pl/pl/przedsiebiorstwa/autodeal
    ing/autodealing

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2010-06-01 17:18:25
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > potrzebuję kupić za PLN około 20.000 EUR w perspektywie około 2 tygodni. I teraz
    > pytanie: kupować dziś? czekać?

    Konia z rzędem kto odpowie na to pytanie.

    Ale odpowiedź chyba już blisko:
    http://img99.imageshack.us/f/beztytuugac.jpg/

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2010-06-01 17:22:29
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 1 Cze, 14:04, "Robert" <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > walutowych a szklana kula mi chwilowo nie działa. Jak sądzicie?
    >
    > Pozdrawiam i bardzo dziękuję za sugestie.

    Niby pytanie do wróżki, a tak czystym przypadkiem padło przy dołku na
    EURUSD (może)
    Następnym razem jak będziesz kupował jakieś machiny, koniecznie o tym
    napisz.

    :) :) :) :)

    pozdr

  • 14. Data: 2010-06-01 17:32:10
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał:

    > Niby pytanie do wróżki, a tak czystym przypadkiem padło przy dołku na
    > EURUSD (może)
    > Następnym razem jak będziesz kupował jakieś machiny, koniecznie o tym
    > napisz.

    Nie rozumiem*). Wygrałem coś? :-)

    *) piszę poważnie.

  • 15. Data: 2010-06-01 17:47:42
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał:

> [...]
    > ale różnie to może być). Możesz też założyć konto w Alior banku i
    > skorzystać z ich usługi autodealing* i próbować upolować euro w jakimś

    Dziękuję Bartku, Alior bank to dobry trop. Walutomat też do przemyślenia ale
    faktycznie trochę strach tak na pierwszy rzut oka.

    Pozdrawiam!