  • 11. Data: 2020-05-28 14:10:48
    Temat: Re: Przy jakich kumulacjach oplaca sie grac?
    Od: z <...@...pl>

    Albo 20 zł zamiast 100 zł za trójkę w mini lotto ;-)

  • 12. Data: 2020-05-28 14:23:30
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-05-28 o 13:27, Michal Jankowski pisze:

    > Raz padło 80 (sic!) szóstek. O tak:

    Z tego by wynikało, że jakieś pozastatystycznee (psychologiczne) względy
    decydują o tym, że wiele osób skreśla te same kombinacje.

    Prawidłowe podejście (po poznaniu statystyki) powinno polegać na
    skreślaniu kombinacji najmniej 'lubianej' przez innych.
    P.G.

  • 13. Data: 2020-05-28 16:06:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-28 o 14:23, Piotr Gałka pisze:
    > powinno polegać na skreślaniu kombinacji najmniej 'lubianej' przez innych

    Teoretyk się znalazł. I to ma być klucz do sukcesu? ;-)

    Większość wygranych jest na chybił trafił.

  • 14. Data: 2020-05-28 16:38:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Właśnie, jak to jest z transmisjami u bukmacherów?

    -----
    > Teraz obstawiam zakład za 2 zł jak potrzebuję obejrzeć mecz na C+ bo mają
    transmisje live.

  • 15. Data: 2020-05-28 16:40:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kiedyś padły pod rząd dwie IDENTYCZNE szóstki.
    W Rumunii ;-))

    -----

  • 16. Data: 2020-05-28 16:54:15
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-05-28 o 16:06, z pisze:

    > Teoretyk się znalazł. I to ma być klucz do sukcesu? ;-)

    Nigdzie nie napisałem, że prawdopodobieństwo że wygrana będzie akurat
    taka kombinacja jest (z jakiegoś bliżej nieokreślonego powodu) większe.
    Dlatego nie - to nie ma być klucz od sukcesu.

    To ma być klucz do zwiększenia szansy na to, że jakby się wygrało (tej
    szansy to nie zwiększa) to nie trzeba się będzie dzielić z innymi.

    > Większość wygranych jest na chybił trafił.
    A tu nie rozumiem co chciałeś powiedzieć.
    P.G.

  • 17. Data: 2020-05-28 19:33:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-28 o 16:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Właśnie, jak to jest z transmisjami u bukmacherów?

    Nie wszyscy mają Live

    Masz mieć konto. Po 2 tygodniach zweryfikowane dowodem osobistym.
    Masz mieć coś na koncie wpłacone i teraz zaczęli zostrzać i trzeba w
    ciągu 24 godzin mieć postawiony zakład.
    Transmisja w małym okienku po angielsku.

    W Fortunie można to okienko wyciągnąć poza przeglądarkę i sobie
    powiększyć. Szacun.

  • 18. Data: 2020-05-28 19:36:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-28 o 16:54, Piotr Gałka pisze:
    > To ma być klucz do zwiększenia szansy na to, że jakby się wygrało (tej
    > szansy to nie zwiększa) to nie trzeba się będzie dzielić z innymi.

    To tylko teoria oderwana o rzeczywistości.
    Najwięcej wygranych jest na chybił trafił.
    Taka opcja. Liczby do kuponu losuje ich automat.

  • 19. Data: 2020-05-28 20:18:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2020 o 08:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przy jakiej wysokości kumulacji wartość oczekiwana wygranej w Lotto /
    > Eurojackpot jest wyższa od 1 ?

    Od żadnej. Podatek, to 50%, więc wartość oczekiwana nigdy nie może być
    ponad 50%. Prościej by było od razu 50%b wpłacać na jakiś użyteczny cel.
    To można traktować po prostu zabawowo i raz na czas sobie puścić "dla
    hecy".

    > A Wy od ilu gracie?

    Nie gramy :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 20. Data: 2020-05-28 21:17:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Od żadnej. Podatek, to 50%, więc wartość oczekiwana nigdy nie może być
    > ponad 50%.

    Może, ponieważ kumulacja polega na wypłacie jako nagrody za losowanie B
    pieniędzy wpłaconych jako zakłady na losowanie A.

    MJ