  • 1. Data: 2020-05-29 15:25:57
    Temat: Idea
    Od: Oli <O...@a...com>

    Idea potrzebuje szybko cash, kto ma środki, to zarobi.

    Lokata WIELKA 10

    wysokie oprocentowanie aż 3,70% w skali roku
    kwota lokaty do 500 zł do 1 000 000 zł
    dla nowych i obecnych klientów
    krótki okres lokaty 10 dni
    bez dodatkowych produktów bankowych
    Przy 100k 101.37zł

    Lokata NA NOWE ŚRODKI PLUS

    wysokie oprocentowanie nawet do 1,70% w skali roku
    okres lokaty to 1, 2, 3, 6, 12 miesięcy
    kwota lokaty od 500 zł do 1 000 000 zł
    lokata tylko dla nowych środków
    dla posiadaczy konta Idealnego w Idea Bank
    2-3 M 1.70%
    Przy 100k 3M 419.18

  • 2. Data: 2020-05-29 15:45:03
    Temat: Re: Idea
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Oli" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Idea potrzebuje szybko cash, kto ma środki, to zarobi.
    >Lokata WIELKA 10
    > wysokie oprocentowanie aż 3,70% w skali roku
> [...]

    Albo juz nie ma, albo jeszcze nie ma, albo tylko dla wybranych
    klientow :-(

    Ostatnio raczej nie potrzebowali - procenty coraz nizsze, zawrotnej
    nie proponowali ..

    J.

  • 3. Data: 2020-05-29 16:50:40
    Od: Oli <O...@a...com>

    W dniu 2020-05-29 o 15:45, J.F. pisze:

    > Albo juz nie ma, albo jeszcze nie ma, albo tylko dla wybranych klientow :-(
    Coś w tym jest. Próbowałem testowo założyć - nie dało się! ;)

    --
    Oli