  • 1. Data: 2020-05-27 00:11:09
    Temat: Millek i niepokorna Visa :D
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    Mam debetówke VISy w Milku (przejęta z EB) i jest bezstykowo nieugięta
    -LOL-
    Chodzi o podawanie PIN w przedziale 50-100zł ;)
    Wysłałem Milkowi maila - odpowiedz :
    (...)należy wykonać płatność "stykową" z pin i karta się ustawi na nowy
    limit

    Tak też zrobiłem - ale nie pomogło, wysłałem więc kolejnego maila.
    Dziś zadzwoniła konsultantka - że w niektórych sklepach może nie działać
    ale w Biedronce to na 100 % :)) i ponoć dodatkowo "zrestartowała" dla
    karty płatności bezstykowe.
    Więc znów zapłaciłem "stykowo" z pinem w knajpie, po czym zrobiłem
    zakupy w Biedronie na siakieś 67zł - bezstykowo,
    no i oczywiście terminal zażądał PIN-u.

    Tu zagwozdka, kto nie panuje nad funkcjami karty
    Milek, Visa czy może ciemna strona mocy ? :D

    Pozdro

  • 2. Data: 2020-05-27 09:36:25
    Temat: Re: Millek i niepokorna Visa :D
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W biedronku zapłać STYKOWO - test ostatniej szansy.
    Jedną moją visę przeprogramowało.
    Potem oczywiście kolejna płatność testowa 50-100zł pikaczowo - najlepiej też w
    stonce, moja tam chodzi do 100zł bez pinu.

    Mam jeszcze 3 visy z limitem 50zł ;>

    A a propos visy - santander zaczął wydawać visy silver "pajacyk" bez paska na podpis.
    Te z lutego jeszcze miały, majowe już nie mają. Do tej pory taką bezpodpisową
    trafiliśmy tylko z N26 - nawet citek w nowych wzorach kredytówek (płaskie i do tego
    numer TYLKO Z TYŁU karty) pasek na podpis zostawił.

  • 3. Data: 2020-05-27 15:08:44
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > W biedronku zapłać STYKOWO - test ostatniej szansy.
    > Jedną moją visę przeprogramowało.

    OK - tak też zrobie, dla sportu i z czystej ciekawości :D

    Pozdro

  • 4. Data: 2020-05-27 21:31:15
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    > W biedronku zapłać STYKOWO - test ostatniej szansy.
    > Jedną moją visę przeprogramowało.

    No i zrobiłem dziś "stykowo" zakup w Biedronku za ciut powyżej 50 zeta
    - ciekawe czy przeprogramowało... dowiem się przy następnych zakupach ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2020-06-02 23:37:21
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 27/05/2020 00:11, Waldek wrote:
> [...]
    > no i oczywiście terminal zażądał PIN-u.
    >
    > Tu zagwozdka, kto nie panuje nad funkcjami karty
    > Milek, Visa czy może ciemna strona mocy ? :D

    Nie wiem jak jest w Google Pay/Garmin Pay i innych ale w Apple Pay jak
    dodasz kartę do wallet to płacisz bezstykowo i bez pinu nawet 1k,3k,5k
    itd. Oczywiście musisz odblokować telefon więc albo pin albo inna forma
    zabezpieczenia.

    Xenocide

  • 6. Data: 2020-06-03 11:21:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 2 czerwca 2020 23:37:23 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    > dodasz kartę do wallet to płacisz bezstykowo i bez pinu nawet 1k,3k,5k
    > itd. Oczywiście musisz odblokować telefon więc albo pin albo inna forma

    Pytanie zasadnicze co do wszystkich "pomysłów na uszczęśliwienie ludzkości"
    wymyślanych przez apple i innych despotów brzmi: a może chcieć z pinem?

  • 7. Data: 2020-06-03 15:10:49
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    >>> limit

    > Pytanie zasadnicze co do wszystkich "pomysłów na uszczęśliwienie ludzkości"
    wymyślanych przez apple i innych despotów brzmi: a może chcieć z pinem?

    Dla ciągłości tematu - wykonałem płatnosci stykowe w Biedronku tą kartą
    i niestety nie "przeprogramowała sie" przy nastepnej płatności >50zł<100
    w Biedronku, bezstykowej również zawołało o pin.

    Nie kce mi sie juz z "białkowym czynnikiem" Milka koresponować
    bede ten PIN wklepywał :/

    a Guglowi swoich kart nie udostępniam - HCE jeszcze działa

    Pozdro

  • 8. Data: 2020-06-04 11:25:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 3 czerwca 2020 15:10:44 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

> [...]
    > w Biedronku, bezstykowej również zawołało o pin.
    >
    > Nie kce mi sie juz z "białkowym czynnikiem" Milka koresponować

    Napisz reklamację - tylko wyraźnie zaznacz, że to reklamacja - wtedy pytanie pójdzie
    do bardziej kumatego białka, poza pierwszą linię.
    W ogóle reklamacja to zwykle jedyny sensowny sposób, by coś w banku załatwić - nie
    trzeba się bać składać.
    I nie trzeba się bać składać odwołań od reklamacji - np. w takim santander idzie to
    wtedy zwykle do tzw. rzecznika klienta, który zdecydowanie częściej zgadza się z
    klientem niż ta druga linia - przećwiczone ;>

    Mi dziś w biedronku nastukało równiutkie 100,00zł - i poszło bez PIN, oczywiście
    visą.

    > a Guglowi swoich kart nie udostępniam - HCE jeszcze działa

    Hmm, czekaj, a to nie było tak, że to właśnie eurobank miał tylko google pay, a milek
    ma własne HCE?
    I skoro to jest karta przeniesiona z eurobanku to jak to teraz rozwiązali?
    Bo dalej w helpie google pay jest dla milka, że tylko: "Karty kredytowe Visa wydane
    przez Eurobank, dodane do Google Pay do listopada 2019 r., karty przedpłacone Goodie"
    - a reszta nie.