  • 1. Data: 2009-03-18 16:44:46
    Temat: Niespodzianka: zamykanie karty Millennium
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Witam,

    Tak w ramach niedawnych uwag na grupie, że jakoby Millennium nie chce
    zatrzymywać klientów.

    W połowie stycznia złożyłem dyspozycję zamknięcia karty Milllennium. Leżała
    całkowicie nieużywana od roku na początku posłużyła do przeniesienia
    niewielkiego zadłużenia z innej karty bodaj na 0% przez 3 miesiące, potem
    absolutne zero używania.

    Wczoraj, równo po dwóch miesiącach od dyspozycji, niespodzianka: dzwoni pani
    z Millennium (i to z niezastrzeżonego numeru) i pyta, co robić, żebym nie
    rezygnował.

    Że jednak kartę już przeniosłem i podpisałem cyrograf na zamknięcie
    rachunku, a brak wyciągów online tudzież zmiany jakichkolwiek ustawień bez
    "Hasła 2" w Mille wystarczająco mnie wkurzały, podziękowałem uprzejmie.

    Pzdr.
    k.

  • 2. Data: 2009-03-18 16:53:29
    Temat: Re: Niespodzianka: zamykanie karty Millennium
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kashmiri" <x...@g...com> writes:

    > Witam,
    >
    > Tak w ramach niedawnych uwag na grupie, że jakoby Millennium nie chce
    > zatrzymywać klientów.

    No to wygląda na to, że mnie nie lubią :)

    --
    KJ
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 3. Data: 2009-03-18 16:58:28
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 17:44, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    To dobrze, znaczy, że banki chcą zarabiać..!

  • 4. Data: 2009-03-18 17:08:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "kashmiri" <x...@g...com> wrote in message

    > Wczoraj, równo po dwóch miesiącach od dyspozycji, niespodzianka: dzwoni
    > pani z Millennium (i to z niezastrzeżonego numeru) i pyta, co robić, żebym
    > nie rezygnował.

    Bylo poprosic o platynke :)

    MK

  • 5. Data: 2009-03-18 17:19:22
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Kamil "Jońca" <k...@p...onet.pl> had the courage to write:
    > No to wygląda na to, że mnie nie lubią :)

    Może ich obsmarowałeś na grupie?

    k.

  • 6. Data: 2009-03-18 18:09:06
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wczoraj, równo po dwóch miesiącach od dyspozycji, niespodzianka: dzwoni
    > pani z Millennium (i to z niezastrzeżonego numeru) i pyta, co robić,

    U mnie podobnie. Kartę dostałem 2 lata temu do kredytu hipotecznego i ani
    razu jej nie użyłem. Ponieważ nie lubię mieć czegoś, co mi się w ogóle nie
    przydaje, zrezygnowałem z niej bodaj na początku stycznia 2009. Mimo to od
    tej pory już dwa razy dzwoniono do mnie z płaczliwym wręcz pytaniem "Ale
    dlaczeeegoooo? Może jednak pan się skusi? A może na przykład za miesiąc,
    jeśli teraz pan nie jest zdecydowany? To ja zadzwonię"

  • 7. Data: 2009-03-18 20:37:03
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    > Bylo poprosic o platynke :)

    zamykając amexa gold czekałem na pytanie, czy nie chciałbym innej karty
    (skarżyłem się na niską akceptowalność amexa w odwiedzanych przeze mnie
    sklepach).

    pytanie takie nie padło, niestety, a odpowiedź miałem już gotową gdyby zapytali:
    chciałem właśnie platynę*.

    * - sens pewnie żaden, chcenie dla samego chcenia, mieć po to żeby mieć,
    płaciłbym tak samo. ale może platynową kartą lepiej by się szyby skrobało zimą.

  • 8. Data: 2009-03-18 21:04:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Końrad N.S." <n...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > sklepach).
    >
    > pytanie takie nie padło, niestety, a odpowiedź miałem już gotową gdyby

    Hehe... to ja sam zasugeruje. Z wypowiedzeniem umowy czekam do nastepnego
    miesiaca zeby jeszcze przelew do skarbowego wyslac... Jak dadza platyne to
    doniose Szanownym Grupowiczom :)

    MK

  • 9. Data: 2009-03-19 10:06:27
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    kashmiri pisze:
    > Witam,
    >
    > Tak w ramach niedawnych uwag na grupie, że jakoby Millennium nie chce
    > zatrzymywać klientów.

    Ostatni zamykałem złotego MC w Millenium. Przedwczoraj Pani zadzwoniła z
    ofertą oprocentowanie 7,9 % przez 12 miesięcy na gotówkowe i
    bezgotówkowe. Według mnie całkiem nieźle, ale ja raczej wszystko zawsze
    w GP spłacam więc i tak zrezygnowałem.

    Pozdrawiam
    O.

  • 10. Data: 2009-03-19 10:19:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Otez" <r...@p...o2.wytnij.pl> wrote in message

> [...]
    > ofertą oprocentowanie 7,9 % przez 12 miesięcy na gotówkowe i bezgotówkowe.
    > Według mnie całkiem nieźle, ale ja raczej wszystko zawsze w GP spłacam

    Hehehe... ja sie wlasnie zalogowalem do Millenetu i chyba w ogole o mojej
    dyspozycji nic nie wiedza, bo widze cos takiego...

    Numer karty: 3779 XXXX XXXX XXX
    Ważna od: 2009-04
    Ważna do: 2011-04

    No coz... ja tam potwierdzenie przyjecia dyspozycji podpisane przez bank mam
    :). Pani przyjmujaca ja ode mnie mowila, ze trzeba informacje wyslac gdzies
    mailem, zapewne zapomniala albo nie znalazla adresu ;).

    MK