  • 1. Data: 2011-10-24 19:23:27
    Temat: gdzie najlepsze ubezpieczenie podróżne?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Z planów na przyszły rok wyszło mi, że spędzę w różnych częściach świata
    co najmniej 2 miesiące, zwykle z pewną liczbą członków rodziny.
    Pomyślałem, że może taniej niż się za każdym razem osobno ubezpieczać
    byłoby raz na cały rok wziąć jakaś dobrą kartę z ubezpieczeniem. Czy
    możecie coś polecić?

    Założenia: ma działać w Europie i USA, obejmować całą podróżującą
    rodzinę, w tym co najmniej dzieci, rodzeństwo, rodziców i współmałżonka.
    Ubezpieczeniem mają być objęte m.in. koszty "nagłego zachorowania" (co
    zwłaszcza w przypadku dzieci jest dość istotne, bo one zawsze potrafią
    coś gdzieś złapać...).

    W pierwszej kolejności pomyślałem o Dinersie, ale w OWU nie ma tam ani
    słowa o kosztach leczenia po "nagłym zachorowaniu" (jest tylko leczenie
    po wypadku).

    A może jednak lepiej zapomnieć o karcie i wykupić jakąś polisę? Z tym,
    że będzie nas w porywach do 7 osób, więc spodziewam się, że karta
    ubezpieczająca "całą rodzinę" będzie tańsza niż indywidualne polisy...

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-10-24 19:33:46
    Temat: Re: gdzie najlepsze ubezpieczenie podróżne?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-24 21:23, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
> [...]
    > że będzie nas w porywach do 7 osób, więc spodziewam się, że karta
    > ubezpieczająca "całą rodzinę" będzie tańsza niż indywidualne polisy...

    Pewnie nie jest najlepsze, ale ja kupuję online na stronie generali.pl,
    ponieważ można dość swobodnie określać zakres i sumy ubezpieczenia (NNW,
    koszty leczenia, assistance, bagaż, OC). W europejskich wyjazdach
    wychodziło taniej niż ubezpieczenia podróżne kupowane przez mbank.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-10-24 19:52:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/24/2011 2:23 PM, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Z tym, że będzie nas w porywach do 7 osób, więc spodziewam się, że karta
    > ubezpieczająca "całą rodzinę" będzie tańsza...

    i zapewne g... warta jak dojdzie co do czego.
    Poczytaj limity, warunki, wykluczenia, kiedy platne.
    Zeby nie bylo, ze zwaracja po powrocie po przestawieniu rachunkow i
    potwierdzenia zaplaty. Bo juz sie na cos takiego natknalem.

  • 4. Data: 2011-10-25 19:07:04
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witek pisze:

    > i zapewne g... warta jak dojdzie co do czego.
    > Poczytaj limity, warunki, wykluczenia, kiedy platne.

    No czytam, i dlatego Dinersa odrzuciłem. Z kolei platyna mBanku ma
    zapis, że ubezpieczeniem objęte są co najwyżej 2 osoby towarzyszące
    (choć jeśli nie trzeba z góry podawać "które dwie", to nie jest aż tak
    źle...)

    > Zeby nie bylo, ze zwaracja po powrocie po przestawieniu rachunkow i
    > potwierdzenia zaplaty. Bo juz sie na cos takiego natknalem.

    No, to akurat by mi specjalnie nie przeszkadzało, byle by tylko
    faktycznie zwracali... :-)

    --
    MiCHA