  • 1. Data: 2011-10-24 21:10:15
    Temat: FM bank półroczna.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Aż mnie dziwi, ze nie widziałem tej oferty na grupie. Ta półroczna nie jest taka
    zła. Ale można przez internet tylko do 26-go.
    http://www.fmbank.pl/pub/Tabele/tabela_oprocentowani
    a_lokata_kapitalnie_zyskowna.pdf

  • 2. Data: 2011-10-24 22:00:29
    Temat: Re: FM bank półroczna.
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Aż mnie dziwi, ze nie widziałem tej oferty na grupie. Ta półroczna nie
    > jest taka zła. Ale można przez internet tylko do 26-go.
    > http://www.fmbank.pl/pub/Tabele/tabela_oprocentowani
    a_lokata_kapitalnie_zyskowna.pdf

    No jak nie widziales ? jak widziales ;P
    --------
    Czemu tak schowali tą lokatę? Pólroczna na 6,02% niczego sobie. Odsetki
    naliczane do końca roku, podobnie jak u Czarneckiego.
    wiatrak
    Jak ktos ma wygodne buty i lubi dreptac, to i do 31.10 zdazy
    - wszak niezbadane sa wyroki i belkowatosc vincenta ;)

    A poki co IB ze swoim 6,11 - niepokonana
    - jak na razie ;)

  • 3. Data: 2011-10-24 22:27:36
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości