  • 1. Data: 2003-01-30 15:03:03
    Temat: Kredyt w Korporacji Finansowej
    Od: Jacek <j...@z...rzeszow.tpsa.pl>

    Czy ktos z was bral taki kredyt lub zna ta firme i czy warto w to brac.
    Jakiekolwiek informacje potrzebne na ten tenat.
    Jacek

  • 2. Data: 2003-01-30 17:35:25
    Temat: Re: Kredyt w Korporacji Finansowej
    Od: "Robert Wicik" <R...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@z...rzeszow.tpsa.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z was bral taki kredyt lub zna ta firme i czy warto w to brac.
    > Jakiekolwiek informacje potrzebne na ten tenat.

    Jeśli to nie jest bank, to sobie odpuść!!!

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-01-30 21:29:32
    Od: "MSN Krzysztof" <k...@m...com>

> [...]
    > Czy ktos z was bral taki kredyt lub zna ta firme i czy warto w to brac.
    > Jakiekolwiek informacje potrzebne na ten tenat.

    Jeśli dadza Ci kredyt a nie umowę do podpisu np. typu argentyńskiego .... to
    napisz koniecznie na grupie o swoich wrażeniach.

    Są wprawdzi takie firmy jak PROVIDENT dają w uproszczony sposób ale
    odsetki ..... Citek i Pekaos przy nich to białe baranki z różowymi
    pyszczkami

    Jeśli masz konkretną nazwę tej korporacji to warto przeszukać np Google ...
    paru osobom już to uratowało ostatnie oszczędności.
    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-02-01 18:46:28
    Od: Jacek <j...@z...rzeszow.tpsa.pl>

    A wiec dostalem umowe (nie podpisalem) bo wygladala na system argentynki (panie
    w federacji konsumenta bo tam zaciagalem opini stwierdzily ze nie znaja tej
    firmy (jest juz1 rok w krakowie) ale z umowy wynika ze to system argentynski).
    Swoja droga to ciekawe ze nikt nie zglaszal zazalen (ludzi bylo troche i mowili
    ze podpisali).
    A nazwa to tak jak wtytule Korporacja Finansowa powszechny program ratalny

  • 5. Data: 2003-02-01 20:19:45
    Od: "MSN Krzysztof" <k...@m...com>

    > A wiec dostalem umowe (nie podpisalem) bo wygladala na system argentynki
    (panie

    > Swoja droga to ciekawe ze nikt nie zglaszal zazalen

    A mnie dziwi dlaczego ludzie zglaszaja zazalenia jeśli w umowie maja
    wyraźnie napisane ze moga dostać pozyczkę jesli .....
    To tak jak ja bym zgłosił zażalenie na Lotto, ze mimo iz skreśliłem
    wszystkie liczby np w 9 zakładach to nie wygrałem 6-ki...

    Poza tym co miałeś w umowie ... S.A, z o.o. czy coś innego ?

    Pozdr

  • 6. Data: 2003-02-01 21:32:57
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    argentynski).
    > Swoja droga to ciekawe ze nikt nie zglaszal zazalen (ludzi bylo troche i

    Widocznie nie mieli jeszcze powodu.
    AFAIK sam system argentynski nie zostal jeszcze w Polsce zakazany.

    Karol

  • 7. Data: 2003-02-01 22:53:44
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    Jacek <j...@z...rzeszow.tpsa.pl> skribis:

    >Czy ktos z was bral taki kredyt lub zna ta firme i czy warto w to brac.
    >Jakiekolwiek informacje potrzebne na ten tenat.
    >Jacek

    Nazwa brzmi brzydko. Dokladnie przeczytaj umowe - wez do domu do
    poczytania. jezeli nie dadza do domu - ostroznie, oze to 'argentyna'.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie chcesz byc bogaty - nie czytaj!
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci":

  • 8. Data: 2003-02-02 10:14:44
    Od: l...@o...pl

    > Czy ktos z was bral taki kredyt lub zna ta firme i czy warto w to brac.

    Absolutnie odradzam. W Bankach jest taniej, a przede wszystkim bezpieczniej.
    Jeśli chodzi o kwestię żyrantów, to poszukaj w Bankach tzw. kredytów
    okazjonalnych.Zazwyczaj przy okazji takich kredytów nie biorą poręczycieli, a
    prawie zawsze gdy masz w takim Banku konto.