  • 11. Data: 2004-01-12 13:44:20
    Temat: Re: Przelew, ktorego nie chcialem
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Przeciez to rachunek UP, a nie dluznika!

  • 12. Data: 2004-01-12 13:48:12
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Marcin" <...@...-> writes:

    > 13200019
    > Bank Pocztowy SA (BPSA)
    > Centrum Rachunków Skonsolid.
    > ul.Jagiellońska 17
    > 85-959 Bydgoszcz

    Hmm, ciekawe czy to nie oznacza że ktoś wpłacał na poczcie...

  • 13. Data: 2004-01-12 13:54:33
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > 13200019
    > Bank Pocztowy SA (BPSA)
    > Centrum Rachunków Skonsolid....

    IMHO to nic nowego nie wnosi,
    chyba wszystkie przelewy z Banku Pocztowego
    przechodzą przez ich Centrum w Bydgoszczy.

  • 14. Data: 2004-01-12 14:19:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Kucharz" <k...@g...pl> writes:

    > 67132000190099xxxxxxxxxxxx

    Bank Pocztowy...

    > Wpłata w UP nr:001092040108JSŁ04054

    Wplata na poczcie, 040108 to wiadomo, co jest, a 1092 okresla numer
    urzedu pocztowego. Jesli mi sie uda dowiedziec, gdzie to jest, to dam
    znac.

    Na podstawie miasta, adresu i nazwiska to juz mozna bedzie tego
    czlowieka szukac - wyslac mu list, albo sprobowac zadzwonic...

    MJ

  • 15. Data: 2004-01-12 15:15:08
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Kucharz pisze:

    > Witam. Na rachunek w Inteligo otrzymalem dzis przelew... niby ok, tyle
    > tylko, ze nic mi na ten temat nie wiadomo (zadna ze znanych mi osob nie
    > wplacala pieniedzy).
    [...]

    > Co mam z tym zrobic?
    [...]

    Fajne rady dostałeś ;-)

    Zadzwoń do banku, jak nie zdejmą tej kwoty pisz pismo.

  • 16. Data: 2004-01-12 15:16:45
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik KrzysiekPP pisze:

    > Zloz ten przelew na jakis rachunek oszczednosciowy i czekaj.
    A to już oznacza kradzież pieniędzy ;-)

    > Czekaj na kontakt od banku,
    > a z chwila, gdy bedziesz juz wiedzial dokad kase oddac, to po prostu
    > oddasz, a odsetki ci zostana ;)
    A bank naliczy odsetki ustawowe ;-)

    > Co wiecej, jesli oddanie tych pieniedzy wiaze sie z kosztami, np. oplata
    > za przelew, to masz prawo ja sobie odliczyc, bo nie mozesz ponosic
    > kosztow cudzej pomylki.
    Później te odliczone pieniądze pomogą Ci pokryć koszty procesu ;-)

  • 17. Data: 2004-01-12 16:10:45
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    jaszczur wrote:
    [...]

    > A to już oznacza kradzież pieniędzy ;-)
    [...]
    > A bank naliczy odsetki ustawowe ;-)

    > Później te odliczone pieniądze pomogą Ci pokryć koszty procesu ;-)

    A może kolega poda podstawy swoich twierdzeń? Inne niż swoje solidne
    przeświadczenie?
    KJ

  • 18. Data: 2004-01-12 16:31:51
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Kamil pisze:

    > jaszczur wrote:
    > [...]
    proszę bardzo:
    405 KC

    481 KC

  • 19. Data: 2004-01-12 17:00:58
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    jaszczur wrote:
    > Przeglądam pl.biznes.banki

    > proszę bardzo:
    > 405 KC

    No i ? Gdzie tu masz bezpodstawne wzbogacenie ? Rozumiem jakby nie
    chciał oddać, ale autor wątku _chce_.

    > 481 KC

    "Jeżeli(...) opóźnia się ze spełnieniem świadczenia (...)"
    Jak chcesz mówić o opóźnieniu jeśli autor wątku na żądanie banku wyda
    pieniądze??

    Kj

  • 20. Data: 2004-01-12 17:15:36
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik jaszczur napisał:

    > proszę bardzo:
    > 405 KC

    Kradzież to jest wtedy kiedy coś weźmiesz a nie dostaniesz. Szczególnie
    jeśli dostałeś wbrew swej woli. Poza tym kradzież jest regulowana przez
    KK a nie KC

    > 481 KC

    A weź Ty sobie przeczytaj najpierw Art. 455 KC a dopiero potem mów o
    odsetkach.

    pzdr

    Tomek