  • 1. Data: 2004-01-12 08:44:51
    Temat: Ranking kredytów mieszkaniowych
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

    Witam!

    Może to żany nowy pomysł, ale może szanowni Grupowicze zechcieliby
    wypowiedzieć się na temat kredytów i banków w których kredyty takie mają.
    Chodzi o to żeby były to opinie klientów, a nie expander czy bankier.
    Może jest już taka stronka, a ja nie wiem?
    Wałgus

  • 2. Data: 2004-01-12 08:51:10
    Temat: Re: Ranking kredytów mieszkaniowych
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wałgus" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Chodzi o to żeby były to opinie klientów, a nie expander czy bankier.
    > Może jest już taka stronka, a ja nie wiem?

    Takie dyskputy ostatnio trwały i wychodziło że najlepiej w PKO albo w KB,
    ale teraz mogło się sporo pozmieniac.
    Ja nadal polecam PKO BP. Już dwa kredyty miałem, spłaciłem bez "większych"
    problemów :-))

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2004-01-12 13:01:11
    Od: "Tomaszek" <l...@o...pl>

    wychodziło że najlepiej w PKO albo w KB,

    w PKO BP czeka sie przynajmniej w moim miescie do 2 miesiecy na decyzje plus
    strasznie duze prowizje (razem z ubezpieczeniem kredytu), natomiast w KB
    potrzeba rzeczoznawcy ktory wyceni mieszkanie bez wzgledu na kwote kredytu
    plus duzo innych formalnosci reszta OK
    pozdr Lopez

  • 4. Data: 2004-01-12 13:47:05
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Tomaszek wrote:

> [...]
    > potrzeba rzeczoznawcy ktory wyceni mieszkanie bez wzgledu na kwote kredytu

    To chyba mocno zależy od kwoty kredytu i kredytobiorców. Myśmy z żoną
    rok temu brali w PKO BP Własnego kąta i od złożenia wniosku do
    otrzymania kasy na konto minęło AFAIR 9 dni (w tym 3 dniowy weekend z 11
    listopada). Nasze parametry: udział własny nieco ponad 80%, oboje umowa
    o pracę na czas nieokreślony. Kupowaliśmy mieszkanie na rynku wtórnym,
    wycenił je inspektor kredytowy, u którego składalismy wniosek.

    Przemek

  • 5. Data: 2004-01-12 14:09:43
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

    Interesuje mnie także (przede wszystkim) wątek waluty (franki czy PLN?)
    Mam kredyt w KB w pln i zastanawiam się nad przewalutowaniem na CHF.
    Wałgus

  • 6. Data: 2004-01-13 10:43:39
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potrzeba rzeczoznawcy ktory wyceni mieszkanie bez wzgledu na kwote kredytu

    Co to za oddzial i w jakim miescie? Ja skladalem wniosek w Zabrzu i juz po
    tygodniu mialem pozytywna decyzje. Czekalem na kredyt 4tygodnie tylko
    dlatego, ze sprzedajcy musial zdjac w tym samym oddziale swoja hipoteke z
    tego mieszkania, a to juz wymagalo podjecia decyzji przez oddzial w
    Gliwicach, a na koncu sie okazalo, ze takze w Bytomiu. Gdyby nie to kupilbym
    mieszkanie na kredyt z PKO BP w ciagu maksymalnie 2tygodni.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 7. Data: 2004-01-13 13:38:04
    Od: "Tomaszek" <l...@o...pl>

    Oddzial w Sanoku powiedzieli mi ze tak dlugo sie czeka bo jest duzo chetnych
    i duzo wnioskow kredytowych, wiec trzeba czekac do 2 miesiecy:( a ja nie mam
    czasu na czekanie.
    pozdr

  • 8. Data: 2004-01-13 15:46:34
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    No tak - nie ma się do dziwić.
    W Sanoku i Krośnie takie sytuacje to normalka. Zbyt dużo chętnych na kredyty
    (niskie dochody ludności, wysokie bezrobocie), mała konkurencja banków na
    rynku lokalnym.
    Ja kiedyś mieszkałem w Krośnie, teraz w Krakowie - różnica jest kolosalna -
    ten sam Bank w Krośnie obsugiwał mnie o wiele gorzej niż ten sam Bank w
    Krakowie. E tam, zresztą nawet w Krakowie oddziału jednego Banku są od
    siebie różne jeżeli chodzi o obsługę.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz