  • Data: 2023-01-24 22:10:37
    Temat: Przelew krajowy czy zagraniczny
    Od: Kazik Kaz <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,

    Czy różni się przelew w USD krajowy od zagranicznego?

    Mam konto w Millennium i chciałbym przelać kilka USD na konto w
    CitiBanku (Handlowy).

    W Millennium mam do wyboru walutowy przelew krajowy lub zagraniczny.

    W opisach przelewów walutowych są informacje, że przelew w walucie innej
    niż Euro do gdzieś tam błąka się po bankach zagranicznych i z tego
    wynikają jakieś (zazwyczaj) wyższe prowizje. Trafiają się też po drodze
    jeszcze jakieś przewalutowania...

    Skąd mam wiedzieć, czy City jest zagraniczny czy krajowy, tak samo jak
    Millenium - czy krajowy, czy zagraniczny - bo właściciele to przecież
    Portugalczycy. A Citi to pewnie Rotenschwanz, Schlangbaumem i synowie z
    Niju Jorku z siedzibą na Bahama :)

    No i co mam wybrać? - zadaję uprzejme pytanie ekspertom od bankowości.

    Pozdrawiam,
    Kazik