  • 1. Data: 2004-05-26 20:43:24
    Temat: Przelew do USA
    Od: "Greg" <p...@p...plnospam_allowed>

    Z jakiego banku najtaniej wyslac prywatnie przelew do USA i ile to
    kosztuje?

    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-05-26 23:06:41
    Temat: Re: Przelew do USA
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Greg <p...@p...plnospam_allowed> wrote:
    > Z jakiego banku najtaniej wyslac prywatnie przelew do USA i ile to
    > kosztuje?

    Z Multibanku za 26 PLN słałem. Ale bank z drugiej strony jeszcze
    pobrał 10 USD. Jeśli kwota jest mała to jest to mało opłacalne.
    Dla kwot do klikuset PLN mogę dokonać tego za 9% kwoty, ale
    przeliczane z PLN po kursie średnim NBP. Będzie to przelew z wewnątrz
    USA, tak więc opłaty za przychodzący z drugiej strony już nie będą
    naliczane. Można ze mną przeprowadzić transakcję przez Escrow na
    PayU.pl żeby nie było obawy że zniknę z kasą. :)

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/