  • 1. Data: 2004-03-02 13:38:16
    Temat: Przelew do USA
    Od: "BJ" <l...@p...onet.pl>

    W jakim banku najtaniej można przelać $ do USA
    na konto firmy kwota mała w granicach 200 USD

  • 2. Data: 2004-03-02 15:19:38
    Temat: Re: Przelew do USA
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    BJ wrote:
    > W jakim banku najtaniej można przelać $ do USA
    > na konto firmy kwota mała w granicach 200 USD

    W CitiBanku 20zł bez kosztów banku odbiorcy.

    pzdr
    mirek

  • 3. Data: 2004-03-03 08:37:45
    Od: "t.s." <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > W CitiBanku 20zł bez kosztów banku odbiorcy.

    Bez dodatkowych haczyków, typu konieczność posiadania konta, dodatkowe
    opłaty (np. jak w Pekao za Swift Pin czy cos takiego) ?

    Pzdr,
    TS

  • 5. Data: 2004-03-05 07:43:10
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    t.s. wrote:

    > Bez dodatkowych haczyków, typu konieczność posiadania konta, dodatkowe
    > opłaty (np. jak w Pekao za Swift Pin czy cos takiego) ?

    Nie mam pojęcia za ile to zrobią jeżeli nie ma się u nich konta. Ja mam
    więc nie było żadnych problemów. Kosztowało 20zł. W ciągu pół roku 3
    przelewy do Niemiec i Kanady.

    pzdr
    mirek

  • 4. Data: 2004-03-05 07:43:10