    From: "Arturek" <w...@A...net.plANTI-SPAMMMM>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew do UK - prosze o pomoc (pilne)
    Date: Mon, 28 Jun 2004 16:52:20 GMT

    Mam nastepujacy problem:

    Probuje przelac pewna kwote do banku w Anglii przez PKO BP i nijak mi sie
    nie udaje. Nikt w moim oddziale tak naprawde nie jest w stanie mi powiedziec
    co jest nie tak i o co chodzi.
    Wiec mam nastepujacy numer rachunku IBAN : GB18MIDL40371411134353
    do tego okazalo sie ze trzeba jeszcze numer BIC (ponoc to samo co SWIFT ) .
    Udalo mi sie go zdobyc: MIDLGB2149T.

    Jednak ciagle cos nie pasi im. Gosciu w moim oddziale mi oswiadczyl ze to
    nie sa numery miedzynarodowe (cos im tam sie mocno nie zgadza) i ze nie moga
    mi tego przyjac. Prosze kogos kompetentnego o wyjasnienie o co chodzi .

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Artur B.

    ps jezeli to jakas lokalna anomalia PKO BP, to moze ktos mi poleci jakis
    bank ktory to zrobi.