  • 1. Data: 2003-03-21 13:21:57
    Temat: Po kielbase
    Od: redaktorek <i...@x...wp.pl>

    Witamy wszystkich oto cytat z artykulu w Wprost o naszej najowszej
    ksiazce "Domowy wyrob zdrowych i smacznych wedlin".
    Wszystkie inwormacje na naszej internetowej stronie w dziale "Nasze
    ksiazki". http://www.ikon.krakow.pl

    Az do wczoraj, bo wczoraj zauwazylem w ksiegarni monumentalne dzielo o
    godnie brzmiacym tytule "Domowy wyrob zdrowych i smacznych wedlin
    opracowany przez Stanislawa Borowczaka na podstawie oryginalnych
    polskich tradycyjnych przepisow. Do wykonania w kazdym domu". Rzecz
    ukazala sie niedawno nakladem krakowskiego wydawnictwa Ikon
    (http://www.ikon.krakow.pl) i prezentuje sie swietnie pod kazdym
    wzgledem. Autor to mistrz w swym fachu, co czuje sie juz po lekturze
    kilku zdan. W dodatku posluguje sie normalnym jezykiem, a nie branzowym
    zargonem, i to jezykiem nie pozbawionym wdzieku. Przy przepisie na wyrob
    bialej kielbasy czytamy na przyklad: "Dlatego warto zmierzyc sie z
    wyzwaniem, jakim jest zrobienie kielbasy bialej w warunkach domowych.
    Przepis na kielbase biala jest prosty jak zasady gry w pilke nozna, w
    ktorej chodzi przeciez tylko o to, aby pilka znalazla sie w bramce
    przeciwnika". Dzieki tej ksiazce mozna sie zmierzyc z wyzwaniem
    wlasnorecznego wykonania bekonow, kaszanek, dziesiatkow rodzajow kielbas
    (rowniez paprykowanej serbskiej), salcesonow, parowek, pasztetowek,
    metek, salami, szynek, serdelkow i mnostwa innych wspanialosci.
    Prowadzony za reke przez pana Borowczaka bede teraz kutrowal, peklowal,
    nastrzykiwal, masowal i wedzil.

    Cytat "Bikont do Maklowicza, Maklowicz do Bikonta - W petach kielbasy"
    Tygodnik "Wprost", Nr 1058 (09 marca 2003)

  • 2. Data: 2003-03-21 13:30:27
    Temat: Re: Po kielbase
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    redaktorek wrote:

> [...]
    > ksiazce "Domowy wyrob zdrowych i smacznych wedlin".
    > Wszystkie inwormacje na naszej internetowej stronie w dziale "Nasze

    Myślałem, że chociaż kartą można zapłacić, ale nie można. NTG totalne.

    pzdr

    Tomek