  • 1. Data: 2006-01-11 11:14:14
    Temat: Przelew PKO Inteligo -> Inteligo płatny?
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    Czy ktoś może wie, czy porzelew pomiędzy PKO Inteligo a Inteligo właściwym
    jest darmowy, czy też płatny? Z TOiP nie wynika to wprost, bo czy to dwa,
    czy jeden bank?

    Grzexs

  • 2. Data: 2006-01-11 13:55:15
    Temat: Re: Przelew PKO Inteligo -> Inteligo płatny?
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Grzexs napisał(a):
> [...]
    > jest darmowy, czy też płatny? Z TOiP nie wynika to wprost, bo czy to dwa,

    Dwa banki. Płatny.

    Przemek

  • 3. Data: 2006-01-11 14:09:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może wie, czy porzelew pomiędzy PKO Inteligo a Inteligo właściwym
    > jest darmowy, czy też płatny? Z TOiP nie wynika to wprost, bo czy to dwa,
    > czy jeden bank?

    Inteligo jest ODDZIALEM PKO BP
    Jeden bank.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-01-11 14:12:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Przemek wrote:

    > Dwa banki. Płatny.

    To jak to jest,że gdy dwa lata temu robiłem przelew z firmowego Biznes
    Partner w PKO na inteligo to uznali je za jeden bank i nie pobrali ode
    mnie 4,50 zł?

  • 5. Data: 2006-01-11 14:21:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:

    > Dwa banki. Płatny.

    A możesz uzasadnić ?
    KJ

  • 6. Data: 2006-01-11 17:24:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Przemek"

    > Dwa banki. Płatny.

    jeden bank - bezplatny
    *** blad ***

  • 7. Data: 2006-01-11 17:49:55
    Od: bob <b...@1...xx>

    bezpłatny,
    w ubiegłym roku robiłem przelew Inteligo--->pkobp

  • 8. Data: 2006-01-12 08:25:29
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Inteligo jest ODDZIALEM PKO BP
    > Jeden bank.

    Dość śmiałe stwierdzenie .. mi zawsze mówili że to odrębna firma tylko
    własność PKOBP

    Dawidek

  • 9. Data: 2006-01-12 08:53:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl> writes:

    > Dość śmiałe stwierdzenie .. mi zawsze mówili że to odrębna firma tylko
    > własność PKOBP

    Widac pytales niewlasciwe osoby.

    MJ

  • 10. Data: 2006-01-12 12:25:40
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A możesz uzasadnić ?
    > KJ
    Jak miałem Inteligo zrobiłem i pobrali prowizję. Ale może nie słusznie.
    Robiłem tylko raz.

    Abstrahując od tego na pewno nie chodzą w czasie rzeczywistym.

    Przemek