  • 1. Data: 2003-11-24 14:14:57
    Temat: [INTELIGO] - jak zablokowac WAP i pyt o serwis tel.
    Od: "MM" <m...@s...pl>

    1. Ja mozna zablokowac kanaly dostepu np WAP?
    czy mozna to zrobic z WWW (bo jakos nie widzialem tam nic takiego)?
    2. czy jest gdzies dostepna dokladna informacja co mozna zrobic za pomoca
    serwisu automatycznego?
    najlepiej jakby bylo cos takiegi jak w mBanku
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/ivr.html

    gdzie jest rozrysowane drzewko - w ktorym dokladnie widac co i kiedy trzeba
    nacisnac w telefonie

    dzieki na info

    m.

  • 2. Data: 2003-11-24 14:22:03
    Temat: Re: [INTELIGO] - jak zablokowac WAP i pyt o serwis tel.
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "MM" <m...@s...pl> writes:

    > 1. Ja mozna zablokowac kanaly dostepu np WAP?
    > czy mozna to zrobic z WWW (bo jakos nie widzialem tam nic takiego)?

    W aplikacji WWW nie ma obecnie takiej funkcjonalności.
    Natomiast konsultant zrobi co trzeba od ręki.