  • 1. Data: 2008-10-18 11:56:27
    Temat: Prowizja za bankomat zagraniczny w mBanku
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Wg reklam, mBank nie pobiera prowizji za wypłatę w bankomatach
    zagranicznych. Wierutne kłamstwo. Czy tez może półprawda. Skoro
    "pół" to znaczy g... prawda, a więc kłamstwo. Za wypłatę
    policzono mi 43 zł jako koszt beneficjenta. To ja dziękuję
    takiemu bankowi, który tak się pięknie reklamuje i wprowadza
    klientów w błąd.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 2. Data: 2008-10-18 11:58:16
    Temat: Re: Prowizja za bankomat zagraniczny w mBanku
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > koszt beneficjenta. To ja dziękuję takiemu bankowi, który tak się
    > pięknie reklamuje i wprowadza klientów w błąd.

    A może trochę więcej szczegółów, jaki kraj, jaka waluta...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2008-10-18 12:04:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Roman Sąsiada napisał(a) :

    > A może trochę więcej szczegółów, jaki kraj, jaka waluta...

    Dzięki, za szybki jesteś :-)
    Zdążyłem prędzej usunąć wiadomość :-)
    Pomyłka. Akurat tuż obok wypłaty pojawił się koszt beneficjenta z
    operacji zagranicznej sprzed kilku miesięcy.

    Cofam więc pretensje.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE