  • 11. Data: 2004-01-18 10:35:12
    Temat: Re: Promocyjne wydanie KK ?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-18 10:43, Użytkownik Timek napisał:
    > To, że Ty się pożegnałeś z Rotsą to nie znaczy, żę inni się pożegnali z
    > Rigallem ;> W każdym razie jeszcze nie ;P

    Z jaka Rotsa? Nie pracowalem w agencji :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2004-01-18 13:13:07
    Od: Robuś <b...@w...pl>

    > Z jaka Rotsa? Nie pracowalem w agencji :)

    BPH stac tylko na spady? ;-)
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 13. Data: 2004-01-18 13:13:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-18 14:13, Użytkownik Robuś napisał:

    > BPH stac tylko na spady? ;-)

    Nie rozumiem, jakie spady?

  • 14. Data: 2004-01-18 17:26:29
    Od: p...@p...onet.pl

    > Za wznowienie?

    Tak za wznowienie.

    Piotrek

  • 15. Data: 2004-01-18 17:30:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-18 18:26, Użytkownik p...@p...onet.pl napisał:

    > Tak za wznowienie.

    Karta wznowiona jest wazna przez 2 lata, wiec 75zl to chyba nie jest
    az tak duzo?:>

  • 16. Data: 2004-01-18 17:46:18
    Od: <j...@p...onet.pl>

    i ja tez: TAK!
    a w BZWBK masz za w ramach oplaty za karte glowna 58/rok badz 29/pierwszy
    rok w promocji

    nie wiem tylko jak w LUKASie przy np. e-konci-pro - karta godna uwagi jesli
    dasz im w depozyt 5000 (jest za 0pln/pierwszy rok). ale chyba majac e-k-pro
    w necie to i podglad historii karty bedzie w sieci

    w mbanku tez masz podglad w cenie mniejszej niz BePeHowskie75 - w mbanku
    karta za 58 i do tego za free rachunek techniczny w postaci ekonto/emax ;)

    zbyszko janke

  • 17. Data: 2004-01-18 17:46:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-18 18:46, Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

    > w mbanku tez masz podglad w cenie mniejszej niz BePeHowskie75

    Cena za wznowienie karty to 75zl, karta wznowiona wazna jest przez 2
    lata, prawda?

  • 18. Data: 2004-01-18 17:52:07
    Od: p...@p...onet.pl

    > Karta wznowiona jest wazna przez 2 lata, wiec 75zl to chyba nie jest
    > az tak duzo?:>
    > Marcin Nowakowski

    Jak wytłumaczysz mi określenie z TOiP:
    "W przypadku kart kredytowych opłata za drugi rok funkcjonowania wznowionej
    karty pobierana jest po 12 miesiącach od wznowienia karty"

    Poza tym TOiP BPH nie jest zbyt jasno napisana. Wszystkie opłaty i prowizje
    dotyczą kart o okresie ważności 1 rok. Dlatego mogę przypuszczć że po roku
    pobranie zostana w ysokości 75 zł.

    Piotrek

  • 19. Data: 2004-01-18 17:54:31
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bueglu$l32$...@n...onet.pl,
    Użytkownik <j...@p...onet.pl>:

    > nie wiem tylko jak w LUKASie przy np. e-konci-pro - karta godna uwagi
    > jesli dasz im w depozyt 5000 (jest za 0pln/pierwszy rok). ale chyba
    > majac e-k-pro w necie to i podglad historii karty bedzie w sieci

    Podglad KK w Lukasie jest niezalezny od konta (choc jesli jest juz dostep do
    ROR, to korzysta z tych samych danych do autoryzacji), i obecnie dziala jest
    dla MC (i dziala OK), natomiast dla
    VC to tylko jak sie trafi na niezorientowanego pracownika, ktory nie wie, ze
    jeszcze nie dziala i niechcacy wlaczy ;)

    --
    Robert

  • 20. Data: 2004-01-18 17:57:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-18 18:52, Użytkownik p...@p...onet.pl napisał:

    > Jak wytłumaczysz mi określenie z TOiP:
    > "W przypadku kart kredytowych opłata za drugi rok funkcjonowania wznowionej
    > karty pobierana jest po 12 miesiącach od wznowienia karty"

    Mozliwe, w kazdym razie w TOiP jest napisane "za wznowienie" ;/

    > Poza tym TOiP BPH nie jest zbyt jasno napisana. Wszystkie opłaty i prowizje
    > dotyczą kart o okresie ważności 1 rok. Dlatego mogę przypuszczć że po roku
    > pobranie zostana w ysokości 75 zł.

    Upewnie sie jutro.