  • 1. Data: 2004-01-17 21:38:49
    Temat: Promocyjne wydanie KK ?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    W których bankach są teraz jakieś promocje związane z wydaniem KK?
    (poza BPHPBK z którym się żegnam)
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-01-17 21:41:21
    Temat: Re: Promocyjne wydanie KK ?
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > W których bankach są teraz jakieś promocje związane z wydaniem KK?
    > (poza BPHPBK z którym się żegnam)

    dlaczego sie kolega zegna z BPH - jesli mozna wiedziec?

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-01-17 22:43:29
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    > W których bankach są teraz jakieś promocje związane z wydaniem KK?
    > (poza BPHPBK z którym się żegnam)

    1. sprawdz czy jescze wydaja "nowa w miejsce starej" w Reiffaisenie - mozna
    nazwac "promocja" bo za 25pln, ale musisz to zrobic nim pozegnasz sie z
    karta BPH
    2. nie wiem czy jecsze po nowym roku - w BZWBK wydanie karty za 50% ceny,
    takze dodatkowej
    3. to juz nie promocja, ale jest karat pierszy rok za darmo w Lukasie, a
    dlaej oplaty takie same jak np. w BZWBK - warunek - konto e-konto-pro i 5000
    zdeponowane w jakiejkolwiek formie (lokata lub na e-k-pro) w Lukasie wlasnie

    janke

  • 4. Data: 2004-01-17 22:47:45
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    > 1...
    > 2...
    > 3...

    i po 4. - to juz nie promocja, ale wygoda - w mBanku - wygoda to brak
    oczekiwania banku, ze przyniesiesz zaswiadcznie o zarobkach

    janke

  • 5. Data: 2004-01-17 22:51:12
    Od: "Dareko" <d...@p...fm>

    W sumie w Citi jest karta BP za 30 zł , na której punkty zbierasz podwójnie.

    DAreko

    PS.W sumie mógłbym Ci taką założyć :)O ile jesteś z Północy Polski

  • 6. Data: 2004-01-17 22:51:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-17 23:51, Użytkownik Dareko napisał:

    > PS.W sumie mógłbym Ci taką założyć :)O ile jesteś z Północy Polski

    Jak ja to lubie :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 7. Data: 2004-01-17 23:19:14
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "jan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości news:bucdga$ai0
    > i po 4. - to juz nie promocja, ale wygoda - w mBanku - wygoda to brak
    > oczekiwania banku, ze przyniesiesz zaswiadcznie o zarobkach

    mowisz ze paranoja - zgadzam sie z tym stwierdzeniem w calej rozciagosci
    :-)
    sam osobiscie zlozylem do mbanku kiedys tam - chec przeniesienia kk z lukasa
    oczywiscie - paranoja wielka to byla z mojej strony - bo po raz ktorys
    myslalem, ze mbank to bank - a to tylko takie male "m"
    wymagania jakby dla golda przy przeniesieniu, a potem musialem sie prosic w
    innych bankach aby niewazne juz zasiadczenia zaakceptowali 9bo oczywiscie
    odmowa przyszla znacznie po miesiacu - po wstepnej pelnej zgodzie) - to
    niestet standard w "m" zarzadzanym przez weterynarzy i innej masci
    niefachowcow
    nic wiecej paranoicznego jak przenoszenie sie z kk do tego pseudo'm'
    ps
    to samo tyczy sie przenoszenia rowniez i linii kredytowej - wystarczy
    poczytac archiwum ilu zroniono w buca - poprzednia linia wypowiedziana -
    nowa po ponad miesiacu odmowna - oczywiscie po wstepnej zgodzie

  • 8. Data: 2004-01-18 08:04:09
    Od: p...@p...onet.pl

    > dlaczego sie kolega zegna z BPH - jesli mozna wiedziec?

    75 PLN to trochę drogo jeżeli się nie zapewnia nawet bezpłatnego podglądu
    operacji przez internet.

    Piotrek

  • 9. Data: 2004-01-18 09:15:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-18 09:04, Użytkownik p...@p...onet.pl napisał:
    > 75 PLN to trochę drogo jeżeli się nie zapewnia nawet bezpłatnego podglądu
    > operacji przez internet.

    Za wznowienie?

  • 10. Data: 2004-01-18 09:43:31
    Od: Timek <t...@t...no-spam.net>

    > Jak ja to lubie :)

    To, że Ty się pożegnałeś z Rotsą to nie znaczy, żę inni się pożegnali z
    Rigallem ;> W każdym razie jeszcze nie ;P

    t.