  • 1. Data: 2004-01-17 20:08:42
    Temat: MultiBank - wyplaty
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Choc od roku posiadam konto w MultiBanku, moje kontakty z tym bankiem
    ograniczaly sie do infolinii i wyplaty pieniedzy z bankomatu, jednak
    ostatnio mialem przyjemnosc wyplacac pieniadze w placowce banku.

    Prawde powiedziawszy, dziwi mnie troche tak skromna identyfikacja klienta,
    tylko na podstawie dowodu osobistego i nazwiska panienienskiego matki. Zatem
    na dobra sprawe jak ktos ukradnie mi dowod i w jakis sposob dowie sie o owe
    nazwisko, to dysponuje calym moim kontem...

    Troche to dziwne, powinno byc jakies dodatkowe haslo, albo cos jak karty IKM
    z pinem w PEKAO.

    Stiwi.

  • 2. Data: 2004-01-17 20:52:53
    Temat: Re: MultiBank - wyplaty
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Stiwi wrote:

> [...]
    > panienienskiego matki. Zatem na dobra sprawe jak ktos ukradnie mi
    > dowod i w jakis sposob dowie sie o owe nazwisko, to dysponuje calym

    To nazwisko panieńskie to i tak więcej, niż w większości banków z jakimi
    miałem do czynienia.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-01-17 21:40:35
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Prawde powiedziawszy, dziwi mnie troche tak skromna identyfikacja
    > klienta, tylko na podstawie dowodu osobistego

    I wystarczy. Musi się jeszcze zgadzać podpis klienta.
    Dowód lub paszport to uniwersalne dokumenty, pozwalające na identyfikację.

    > i nazwiska
    > panienienskiego matki.

    Błagam - powiedz, że nie każą go mówić głośno?
    Za dużo śmiechu to też niezdrowo :)))

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 4. Data: 2004-01-17 21:41:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Troche to dziwne, powinno byc jakies dodatkowe haslo, albo cos jak karty IKM
    > z pinem w PEKAO.

    Oczywiście wiesz, że w PEKAO możesz wypłacić pieniądze 'na dowód'? (co
    prawda tylko w macierzystym oddziale, ale...)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 5. Data: 2004-01-18 01:26:15
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:4009aba2@news.home.net.pl...
    > Błagam - powiedz, że nie każą go mówić głośno?
    > Za dużo śmiechu to też niezdrowo :)))

    Oczywiscie, ze kaza mowic glosno. Podczas owego kilkudziesieciominutowego
    oczekiwania, ktore opisalem jakis czas temu, poznalem nazwiska panienskie
    matek kilkunastu MultiKlientow.

    Pozdrawiam, Grzegorz

    PS. Multi ma ostatnio na news:pl.biznes.banki fatalna passe... Moze dwa
    tygodnie przerwy i trening na skoczni w Wisle Labajowie by pomoglo...

  • 6. Data: 2004-01-19 10:40:20
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Stiwi" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Troche to dziwne, powinno byc jakies dodatkowe haslo, albo cos jak karty
    IKM
    > z pinem w PEKAO.

    To przejdź się z dowodem do Pekao :))) Ja wypłacałem tak nawet w nieswojej
    placówce (w górach i nad morzem :)

    Pozdrawiam
    KK