  • 1. Data: 2003-05-15 10:20:49
    Temat: Promocje lokat i kredytu hipotecznego w Nordei do konca czerwca
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    http://bankier.pl/wiadomosci/article.html?article_id
    =732542&type_id=1&lang=PL&order=time

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2003-05-15 11:37:22
    Od: e...@p...onet.pl

    > http://bankier.pl/wiadomosci/article.html?
    article_id=732542&type_id=1&lang=PL&order=time

    Cymes! :)
    Porownujac do Lukasa w Noredi zarobi sie (na czysto, po opodatkowaniu) _az_ 3
    zl wiecej na lokacie 3 mis. i _az_ 4 zl wiecej na polrocznej (co proawda, przy
    kwocie 10 tys. o te 4 zl wiecej bedzie juz w Lukasie).
    maly problem: w obu przypadkach trzeba miec konto: w Lukasie - bezplatne, w
    Nordei 3 zl/mies.
    Summa summarum, w Nordei wyjdzie mniej o 6 zl (przy 3 mies.) lub o 14 zl (przy
    6 mies.). A w Lukasie jeszcze rower gorski wygrac mozna :)
    PS. Nie jestem oplacany przez Lukasa - tylko Nordea wku...la mnie: z 2
    oddzialow w Warszawie zrobili 1 i to otwarty b. wygodnie od 9 do 17 (czyli jak
    normalni ludzie pracuja). Zycze dalszych sukcesow w rozwijaniu dzialalnosci!