  • 1. Data: 2003-05-15 11:00:15
    Temat: Widzieliście to? (mBank KK)
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    http://www.mbank.com.pl/promocja_kart/index.html

  • 2. Data: 2003-05-15 11:20:57
    Temat: Re: Widzieliście to? (mBank KK)
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > http://www.mbank.com.pl/promocja_kart/index.html

    Ręce i nogi opadają....idziemy do Multi :(

  • 3. Data: 2003-05-15 11:36:53
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    mPa(n)K wrote:
    > http://www.mbank.com.pl/promocja_kart/index.html

    Ma ktos do oddania ten kupon na znizkowa KK Multi ?

    D.

  • 4. Data: 2003-05-15 11:40:55
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    mPa(n)K wrote:
    > http://www.mbank.com.pl/promocja_kart/index.html

    O co chodzi? Zmienili oprocentowanie KK w TOiP na:
    VE: 17%
    VC: 19%
    VG: 19% (bylo 23% lub cos kolo tego;))

    ale chyba im sie cos "rabnelo" i okazije sie, ze w
    ten sprytny sposob zmieniaja oferte. Po tym jak
    zrobili szum, ze maja kredyt na karcie nizej
    oprocentowany niz kredyt przy koncie w innych bankach
    okazuje sie, ze tak nie jest. Ze to tylko "promocja".

    Coraz mniej lubie ten bank :(
    ("A mialo byc tak pieknie...")

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 5. Data: 2003-05-15 11:43:25
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> wrote in message

> [...]

    Sorki ze pytam, ale co tem jest nie-halo? Chwilowo nie mam dostepu do
    Internetu.

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 6. Data: 2003-05-15 12:02:49
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Dave wrote:

    > Ma ktos do oddania ten kupon na znizkowa KK Multi ?

    Napisz na priv - mogę Ci wysłać, bo mam dwa a wykorzystam tylko jeden.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-05-15 12:04:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    mPa(n)K wrote:
    > http://www.mbank.com.pl/promocja_kart/index.html

    To nie promocja tylko zapowiedź z rocznym wyprzedzeniem, że wzrośnie
    oprocentowanie na karcie - w mbanku mają ludzi najwyraźniej za idiotów.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-05-15 15:22:57
    Od: n...@p...onet.pl

    > Napisz na priv - mogę Ci wysłać, bo mam dwa a wykorzystam tylko jeden.

    Glenn co Ty,
    wystaw na Allegro, ja też chcę mieć szansę. :)

  • 9. Data: 2003-05-15 15:31:11
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Glenn co Ty,
    > wystaw na Allegro, ja też chcę mieć szansę. :)

    Za późno ;-))) No i nie będę handlować kartonikami ;-))))) Jakby Dave
    zrezygnował to możesz być 2 w kolejce ;-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-05-15 17:01:38
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Ma ktos do oddania ten kupon na znizkowa KK Multi ?

    Jak nadal potrzebujesz to wal na priv !
    Mam sztkensa, a do Multi sie chwilowo nie wybieram...

    MAd Hat
    ter