    From: Hubert <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja rachunku eFirma w Nordea
    Date: Tue, 25 Nov 2003 11:38:30 +0100
    Sender: h...@o...pl@pd105.lublin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Opłata to: 9 (za m-c) + 20 (token za m-c) + 3 (wyciąg raz na m-c) = 32
    PLN/m-c. Sporawo, ale ja teraz w Citi płacę 60...
    A wyciągi? 0,6 za przelew to grosze (co z tego, że gdzie indziej free?)

    >Super, to może nie, ale z pewnością jest warta uwagi. Podstawowy i bardzo
    >uciążliwy brak, to niemożność wysyłania przelewów do US z datą przyszłą oraz
    >niemożność zdefiniowania US jako kontrahenta. Powoduje to jakże upierdliwą
    >konieczność pamiętania o wysyłaniu podatku w ostatnim dniu, a w dodatku
    >trzeba jesszcze wklepać numer rachunku i adres.

    A to już jest bez sensu... Czym się US zasłużył? Mają zamiar to zmienić?

    >Nordea ma też jeden ficzer, którego nie widziałem w innych bankach (ale w
    >rachunkach dla osób fizycznych - nie wiem jak dla DG czy spółek). Mianowicie
    >ustawiając zlecenie przyszłe

    Możesz to dokończyć? Bo u mnie jakoś brak ciągu dalszego. Może to
    u mnie, a może Ty wysłałeś zbyt szybko posta? ;-)

    >Tego nie wiem, ale konto niezłe.

    Ja właśnie szukam konta dla firemki.

    pozdrawiam
    Hubert