  • 11. Data: 2003-11-28 19:13:10
    Temat: Re: Promocja rachunku eFirma w Nordea
    Od: m...@p...onet.pl

    > Wiesz - to tak jak z glownym akcjonariuszem Kredyt Banku ;)
    > Nordea leci caly czas na stracie i powolowanie sie na grupe - skoro to jest
    > Nordea Bank POLSKA raczej jest w tym przypadku zadnym argumentem - no moze
    > takim, ze ma wsparcie od glownego akcjonariusza ;)

    Strata jaką ma z ostatniej Rzepy chyba ponad 20 mln zł nie jest duża i pewnie
    dlatego że sa duże koszty fuzji w pierwszym okresie oraz co może ważniejsze
    (pisali o tym w Rzepie) 70% tej straty to specjalne rezerwy na kredyty
    udzielone jeszcze przez LG - wedle umowy sprzedaży przez 1,5 roku obowiązuje
    gwarancja założone przez LG na swoje kredyty - pewnie NORDEA chce ten zapis
    umowy max wykorzystać, poza tym strata nawet 30 mln to poniżej bodajże 7%
    kapitałów własnych co jest mało niebezpieczne

    malsek

  • 12. Data: 2003-11-30 22:06:50
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
    Mianowicie

    > tez uwazam ze Solo ma niezla funkcjonalnosc ale nie zrozumialem czego
    wlasciwie
    > nie zauwazyles w innych bankach.
    > Co autor chcial powiedziec w zdaniu "Mianowicie ustawiając zlecenie
    przyszłe"
    > ???

    Hyh, kajam się, bo urwałem w pół zdania odchodząc od kompa, a potem to
    wysłałem nie sprawdzając :(

    Chodziło mi o tworzoną kopię przelewu, w razie niemożności jego
    zrealizowania w pierwotnym terminie z powodu braku środków. Kopia tworzy się
    max. 9 razy.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2003-11-30 22:11:16
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Hubert" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Opłata to: 9 (za m-c) + 20 (token za m-c) + 3 (wyciąg raz na m-c) = 32
    > PLN/m-c. Sporawo, ale ja teraz w Citi płacę 60...
    > A wyciągi? 0,6 za przelew to grosze (co z tego, że gdzie indziej free?)

    Hm, opłata 9, tokena mieć nie trzeba (ja sobie karty kodów bardzo chwalę, bo
    mieszczą się bez problemu do portfela), wyciągi zbędne, bo można je sobie
    drukować.
    W sumie: 9 zł. :)

    Przelewy w cenie do przeżycia pod warunkiem, że się ich nie robi za wiele. A
    zlecenia przyszłe są za 0,4 zł.

    > A to już jest bez sensu... Czym się US zasłużył? Mają zamiar to zmienić?

    Wycofuję się. Po moim mailu odezwał się miły pan z Nordei i mnie pouczył, że
    wystarczy odblokować stosowną funkcję w ustawieniach i przelewy z datą
    przyszłą do US wykonują się bez problemu.

    Mianowicie

    > Możesz to dokończyć? Bo u mnie jakoś brak ciągu dalszego. Może to
    > u mnie, a może Ty wysłałeś zbyt szybko posta? ;-)

    Dokładnie tak ;(
    Odpowiedziałem obok.

    > Ja właśnie szukam konta dla firemki.

    Jak masz blisko oddział, to polecam. Jak nie masz, to nie, bo nie wiem jak
    działają zupełnie zdalnie (i czy w ogóle).

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2003-12-03 08:15:19
    Od: Hubert <h...@U...pl>

    >Hm, opłata 9, tokena mieć nie trzeba (ja sobie karty kodów bardzo chwalę, bo

    Acha :-)

    >mieszczą się bez problemu do portfela), wyciągi zbędne, bo można je sobie
    >drukować.

    No, ale na jakiejs fimówce to przysyłają chyba? To nieco inaczej
    wygląda. Ale 12 zł to OK.

    >Przelewy w cenie do przeżycia pod warunkiem, że się ich nie robi za wiele. A
    >zlecenia przyszłe są za 0,4 zł.

    Przyszłe czy stałe?

    >Wycofuję się. Po moim mailu odezwał się miły pan z Nordei i mnie pouczył, że
    >wystarczy odblokować stosowną funkcję w ustawieniach i przelewy z datą
    >przyszłą do US wykonują się bez problemu.

    Uff... Bo to naprawdę zakrawało na... ;-)

    >Jak masz blisko oddział, to polecam. Jak nie masz, to nie, bo nie wiem jak
    >działają zupełnie zdalnie (i czy w ogóle).

    Wątpie czy w ogóle jest oddział w Lublinie. Ale ja mam od ponad 2 lat
    swój oddział Citi (BH) w W-wie i jakoś przeżyłem :-)

    Ale tak ogólnie:
    Dlaczego lepiej w Nordea a nie np. w mBanku?
    Najbardziej mi zależy na kredycie w koncie. W Citku w zasadzie dostałem
    sporawy (=wpływom miesięcznym) bez problemu. I bez zabezpieczenia :-)

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)

  • 15. Data: 2003-12-05 19:38:38
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Wątpie czy w ogóle jest oddział w Lublinie. Ale ja mam od ponad 2 lat
    > swój oddział Citi (BH) w W-wie i jakoś przeżyłem :-)

    w Lublinie jest Oddział

    > Ale tak ogólnie:
    > Dlaczego lepiej w Nordea a nie np. w mBanku?

    Bo mam tradycyjne oddziały do większych wypłat

    > Najbardziej mi zależy na kredycie w koncie. W Citku w zasadzie dostałem
    > sporawy (=wpływom miesięcznym) bez problemu. I bez zabezpieczenia :-)

    Do efirmy też jest specjalny kredyt - mało formalności

  • 16. Data: 2003-12-05 21:17:01
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Hubert" <h...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Acha :-)

    > No, ale na jakiejs fimówce to przysyłają chyba? To nieco inaczej
    > wygląda. Ale 12 zł to OK.

    Chyba można zamówić, żeby przysyłali, ale mi to do niczego nie było dotąd
    potrzebne.

    > Przyszłe czy stałe?

    I stałe i przyszłe :))
    Przelew przyszły polega na ustawieniu zlecenia stałego na okres jednego
    dnia - trochę zamieszane, ale funkjonuje bez zarzutu.

    > Ale tak ogólnie:
    > Dlaczego lepiej w Nordea a nie np. w mBanku?

    Szczerze mówiąc przy obecnym przepełnieniu mBanku nie zaryzykowałbym
    otworzenia tam rachunku firmowego. Mogłoby się okazać, że potrzebuję jakiś
    kwit natychmiast, a oni będą mi kazali czekać trzy tygodnie, bo się nie będą
    mogli dodzwonić do mnie na wewnętrzny :>

    Pozdrawiam,
    Washko