  • 11. Data: 2002-07-24 12:55:17
    Temat: Re: Prokom zatankował...
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > A tak w ogole to PJO jest dobry tylko w 1 rzeczy:

    A to nieładnie. Może wszedł (tak jak ja) na Twoją stronę i chciał się
    dowiedzieć coś więcej o Tobie i to trzęsienie przeglądarką mu się nie
    spodobało. A to nieładnie. 1:1 :-)

    Jacek

  • 12. Data: 2002-07-24 13:02:16
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A to nieładnie. Może wszedł (tak jak ja) na Twoją stronę i chciał się
    > dowiedzieć coś więcej o Tobie i to trzęsienie przeglądarką mu się nie
    > spodobało. A to nieładnie. 1:1 :-)
    >
    > Jacek

    Jesli tego pragniesz, udostepnie ci userka i haslo, ale tylko via mail =)
    m...@m...net =)

  • 13. Data: 2002-07-24 15:00:35
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w
    wiadomości news:ahkjd2$1vv$1@news.onet.pl...
    nie ma.

    > Nie po to jestem na pl.biznes.BANKI by czytac o
    ubezpieczeniach.

    To pozostaje alt.pl.biznes.ubezpieczenia ;-)

    Sark

  • 14. Data: 2002-07-24 15:27:01
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > 2) Za ubezpieczenia mozesz zaplacic karta (przenioslem sie z mieszkaniem od
    > zlodzei z PZU do Hestii i zapalciem przez Internet karta - i jeszcze taniej
    > wyszlo)
    za dentyste tez, zatem:
    PRODENTICA! super oferta uslug dentystycznych ....

    pozdrawiam

    romekk

  • 15. Data: 2002-07-24 15:43:43
    Od: "ns" <i...@n...org>

    > To zrób FUT na pl.biznes.ubezpieczenia, której nie ma.

    JEST!

    --
    minik