  • 1. Data: 2002-07-23 18:28:34
    Temat: netk@rta w MultiBanku
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "netk@rta w MultiBanku 2002-07-23 (14:12)
    Drukuj Powiadom znajomego

    MultiBank - Wydział Bankowości Detalicznej BRE Banku SA oferuje netk@rtę -
    "wirtualną portmonetkę", której pojemność wynosi 10 tys. zł.
    netk@rta służy do dokonywania płatności w Internecie. MultiBank zapewnia, że
    jest jedną z najbezpieczniejszych oferowanych przez polskie banki form
    płatności w wirtualnym świecie. Można posługiwać się nią w Internecie, przy
    zamówieniach telefonicznych i pocztowych - wszędzie tam, gdzie akceptowane
    są karty Visa. (AN)"

    Za wp.pl

  • 2. Data: 2002-07-23 18:37:34
    Temat: Re: netk@rta w MultiBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > MultiBank - Wydział Bankowości Detalicznej BRE Banku SA oferuje netk@rtę -

    No tak czekalem do czego sie podczepic ;)
    Netkartka jest tylko do Multikonta Ja nie useiqadczy s ieje w my i jestem
    aoe to bylo wlasnie z yemteamt gruby

    ooff topic totalny

    poolercam Danzka curantg jet no naprtawde niezla mmm - wlodowece polezala
    wie teraz jak hlikol sie zachowuje a teraz fdyskotekoa mmmm. jreewejki ale
    wakacje dsa fajnie pozfdrawiam fewdxyzstkich :)
    Amgrsa - bo ja weleasnie opijam swoja mabhiatrtreke poraz kol4ejny alec co
    tasm ;)
    a moam przepradszam kajam sie ale nie moglem sie prowsyrsaymac

  • 3. Data: 2002-07-23 19:19:26
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    minik wrote:
> [...]
    > zamówieniach telefonicznych i pocztowych - wszędzie tam, gdzie akceptowane

    o ile merczant ma certyfikat eCommerce.
    --
    pjo

  • 4. Data: 2002-07-24 07:14:55
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    AMRA <a...@a...com> wystukal(a) :

> [...]
    > alec co tasm ;)
    > a moam przepradszam kajam sie ale nie moglem sie prowsyrsaymac

    aleosssochosi?

    To chyba Danzka wisi w powietrzu...

    --
    Pete