eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Lukasowa reklama w pb.pl
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-07-23 19:50:08
    Temat: Lukasowa reklama w pb.pl
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    <cite>

    Banki wirtualne - i co dalej?
    Ostatnie dwa lata to ekspansja banków wirtualnych. Czy to jednak oznacza, iż
    gwałtowny rozwój bankowości elektronicznej będzie należał właśnie do banków czysto
    wirtualnych? Zdecydują o tym klienci. Na rynkach, gdzie usługi finansowe są bardziej
    rozwinięte niż w Polsce wyra?nie widać, iż klienci często wybierają banki
    wielokanałowe. Takie, które oprócz kanałów elektronicznych (internet, telefon) dają
    możliwość osobistego kontaktu. Okazuje się, iż placówki, przez niektórych uważane
    jako zbędny koszt nowoczesnej bankowości, mają ogromne znaczenie dla klientów.
    Klienci chcą korzystać z banku w odpowiedni dla siebie sposób. Wprawdzie większość
    operacji jest wygodniejsza poprzez użycie kanałów elektronicznych (internet,
    telefon), ale nie można nie zauważyć potrzeb związanych z wizytą w placówce banku i
    osobistym kontaktem z przedstawicielem banku.
    Do niedawna polski klient był postawiony przed dylematem: czy wybrać bank czysto
    wirtualny (z ograniczoną ofertą i bez placówek), czy też bank tradycyjny (ze słabszą
    obsługą i mniej nowoczesny). Obecnie istnieją już oferty, które łączą zalety banku
    wirtualnego, czyli wysokie oprocentowanie i całodobowa obsługa przez internet i
    telefon, z zaletami tradycyjnie rozumianej bankowości: sieć oddziałów, szersza
    paleta produktów, w tym karta kredytowa. Na polskim rynku dobrym przykładem takiego
    banku wielokanałowego jest LUKAS Bank.
    Tak powinno być w każdym banku
    e-Konto PRO w LUKAS Banku to oferta, która pokazuje, iż nie trzeba posiadać konta w
    dwóch bankach, aby w pełni korzystać z dobrodziejstw nowoczesnej bankowości. Wysokie
    oprocentowanie (obecnie 7% na rachunku bieżącym), darmowy token i karta kredytowa,
    sieć nowoczesnych oddziałów, ponad 600 bezprowizyjnych bankomatów. Do tego bezpłatne
    operacje przez telefon oraz internet.
    Wydaje się, że to jest kierunek rozwoju nowoczesnej bankowości. Bankowości
    wielokanałowej.

    </cite>
    --
    pjo

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1