  • 1. Data: 2006-11-20 10:54:05
    Temat: Program Sanchez Profile
    Od: "Michal" <m...@t...pl>

    Witam
    czy ktos mial moze do czynienia z takim programem jak Sanchez Profile?
    sluzy on w bankach do robienia przelewow,zakladania lokat itp.
    Potrzebuje taki program poniewaz mam z niego zaliczenie a podobno jest
    trudno dostepny... moze ktos chociaz zna jakies linki z opisami do tego
    programu

    pozdrawiam
    dzieki z gory!

  • 2. Data: 2006-11-20 10:57:28
    Temat: Re: Program Sanchez Profile
    Od: JotBe <j...@b...spamu.op.pl>

    Michal napisał(a):
> [...]
    > Potrzebuje taki program poniewaz mam z niego zaliczenie a podobno jest
    > trudno dostepny... moze ktos chociaz zna jakies linki z opisami do tego

    Wkrótce będziesz mógł go kupić, razem z mini-BPH :))

    --
    JotBe

  • 3. Data: 2006-11-20 13:46:53
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Michal" <m...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > sluzy on w bankach do robienia przelewow,zakladania lokat itp.
    > Potrzebuje taki program poniewaz mam z niego zaliczenie a podobno jest

    Jak to?
    Masz zaliczenie z czegoś do czego nie macie dostępu?
    To jakaś nowoczesna metoda nauki czy jak?

  • 4. Data: 2006-11-20 14:15:33
    Temat: Re: Program Sanchez Profile [OT]
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > Jak to?
    > Masz zaliczenie z czegoś do czego nie macie dostępu?
    > To jakaś nowoczesna metoda nauki czy jak?

    No cóż. My musielismy przygotowywać co wykład projekty
    w MathCadzie - wykładowcy nie interesowało ani czy ktoś
    ma dostęp do komputera ani ile kosztuje Mathcad.
    A było to w czasach, gdy jeszcze chyba Amigi i AtariST były
    popularniejsze w domach niż pecety..

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 5. Data: 2006-11-20 16:03:25
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 07:46:53 -0600, "witek" <w...@g...pl.invalid>
    wklepał(-a):

    >Jak to?
    >Masz zaliczenie z czegoś do czego nie macie dostępu?
    >To jakaś nowoczesna metoda nauki czy jak?

    Może jest pracownikiem banku i nie był na szkoleniu? :)

  • 6. Data: 2006-11-20 17:56:17
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jak to?
    > Masz zaliczenie z czegoś do czego nie macie dostępu?
    > To jakaś nowoczesna metoda nauki czy jak?

    PODOBNO ;-)
    zaliczy też podobno ...

  • 7. Data: 2006-11-20 18:01:22
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > czy ktos mial moze do czynienia z takim programem jak Sanchez Profile?
    > sluzy on w bankach do robienia przelewow,zakladania lokat itp.

    Raczej nazwałbym go zintegrowanym systemem bankowym.

    > Potrzebuje taki program poniewaz mam z niego zaliczenie a podobno jest >
    > trudno dostepny... moze ktos chociaz zna jakies linki z opisami do tego
    > programu

    Programu "raczej" nie znajdziesz. Zarówno progam jak i dokumentacja to
    ścisła tajemnica banku który zakupił go.
    Spróbuj u źródła http://www.sanchez.com/contacts/prod_info.asp

    Darek

  • 8. Data: 2006-11-20 19:22:29
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Potrzebuje taki program poniewaz mam z niego zaliczenie a podobno jest
    > trudno dostepny...

    Zapytaj się tego "naukowca" u którego masz zaliczenie czy on widział ten
    program, a jeśli tak to gdzie, na jakim systemie i czy zna jego cenę oraz
    możliwość indywidualnego zakupu. Jeśli na któreś z pytań odpowie negatywnie,
    to niech sam sobie pisze zaliczenie.

    *

  • 9. Data: 2006-12-06 20:35:52
    Od: r...@p...eu.pl (prześmiewca)

    Myśle że najpierw trzeba pogooglać żeby nie pisać głupot!!!!

    Poszukaj ile kosztuje to o czym pytasz - to jest scentralizowany system
    bankowycoreowy a nie program!!!

    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe